تخفیف های رایتل ویژه بازدیدکنندگان نمایشگاه تلکام

به گزارش خبرنگار موبنا، این اپراتور برای مشترکین خود و سایر بازدید کنندگان از نمایشگاه تلکام ۹۴ هدایایی را در نظر گرفته است . اولین بسته تخفیفی ویژه تلکام، اهدای سیمکارت دیتای رایتل با تخفیف استثنایی به مراجعه کنندگان غرفه رایتل است، بدین ترتیب که با ارایه کارت ملی توسط مشترک، فرایند ثبت نام و …

به گزارش خبرنگار موبنا، این اپراتور برای مشترکین خود و سایر بازدید کنندگان از نمایشگاه تلکام ۹۴ هدایایی را در نظر گرفته است .
اولین بسته تخفیفی ویژه تلکام، اهدای سیمکارت دیتای رایتل با تخفیف استثنایی به مراجعه کنندگان غرفه رایتل است، بدین ترتیب که با ارایه کارت ملی توسط مشترک، فرایند ثبت نام و فعالسازی سیمکارت در محل نمایشگاه انجام شده و سیم کارت فعال به مشترک تحویل می شود.
هدیه دیگر ، اهدای تخفیف ۵۰ درصدی جهت خرید سیم¬کارت اعتباری رایتل به همراه هدایای یک ماهه است که در محل غرفه رایتل انجام خواهد شد .
براساس این گزارش متقاضیان می توانند با مراجعه به غرفه رایتل و وارد کردن شماره ملی خود در وب کیوسک های تعبیه شده برای ارایه ووچر (برگه تخفیف)، برگه تخفیف را دریافت کرده و از طریق وب سایت رایتل و یا مراجعه به فروشگاه های اصلی رایتل اقدام به خرید سیمکارت اعتباری نمایند.
گفتنی است هدایای بسته آغازین سیمکارت اعتباری شامل ۵۰۰ مگابایت اینترنت، ۱۰ هزار دقیقه تماس صوتی و۱۰ هزار پیامک درون شبکه ای با اعتبار ۳۰ روز است.
همچنین مشترکین فعلی رایتل در انواع سیمکارت های اعتباری، دایمی و دیتا، می توانند با شرکت در نظر سنجی که در نمایشگاه تلکام از طریق وب کیوسک های مستقر، انجام می شود، هدیه دریافت کنند.
گفتنی است به بازدیدکنندگان از نمایشگاه که به همراه کودک خود در فعالیت های جانبی غرفه کودک رایتل مشارکت نمایند بن ویژه سیمکارت والد و کودک با تخفیف ۷۵ درصد اهدا می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا