چالوس یکطرفه می‌شود

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش دریافتی از مراکز کنترل ترافیک تردد در اکثر جاده‌های کشور بدون مشکل خاصی در حال انجام است. به گفته رحمانی وضعیت جوی نیز در این ایام عادی گزارش شده است. رحمانی با بیان اینکه پلیس راهور برای بازگشت مسافران تابستانی در آماده …

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش دریافتی از مراکز کنترل ترافیک تردد در اکثر جاده‌های کشور بدون مشکل خاصی در حال انجام است.

به گفته رحمانی وضعیت جوی نیز در این ایام عادی گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه پلیس راهور برای بازگشت مسافران تابستانی در آماده باش صد در صد بوده و طرح تابستانه پلیس تا چهارم مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: به منظور روان‌سازی ترافیک و تخلیه بار ترافیکی از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت یک بامداد فردا تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوش از میدان امیرکبیر تا دهانه شمالی تونل کندوان ممنوع است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود از عصر امروز و فردا موج بازگشت از آخرین دور سفرهای تابستانی آغاز شود، گفت:‌ رانندگان باید به فاصله هر دو ساعت رانندگی، خواب کافی را داشته باشند و با این تصور که به نزدیکی مقصد رسیده‌اند با سرعت زیاد حرکت نکنند؛ چرا که غریب به ۶۰ درصد از تصادفات در فاصله ۳۰ کیلومتری از شهرها رخ داده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همینطور امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا