بررسی پرونده زمین‌ خواری علیه چند نماینده

محمدعلی پورمختار با اشاره به ورود جدی کمیسیون اصل نود مجلس به موضوع زمین خواری گفت: شکایات ها و گزارشات متعددی در کمیسیون وصول شده و در این میان نام تعدادی از نمایندگان نیز قرار دارد که کمیسیون به طور جد پیگیر این موضوع است. وی گفت: توصیه من به رسانه ها این است که …

محمدعلی پورمختار با اشاره به ورود جدی کمیسیون اصل نود مجلس به موضوع زمین خواری گفت: شکایات ها و گزارشات متعددی در کمیسیون وصول شده و در این میان نام تعدادی از نمایندگان نیز قرار دارد که کمیسیون به طور جد پیگیر این موضوع است.

وی گفت: توصیه من به رسانه ها این است که به برخی از اظهارنظرها و افشاگری‌ها نپردازند و اجازه دهند کمیسیون اصل نود از مجاری قانونی و تخصصی خود این موضوعات را پیگیری کند و در صورت محرز شدن این تخلفات و رعایت چارچوب های قانونی و امنیتی اطلاع رسانی نماییم.

وی افزود:‌ افشاگری افراد علیه هم در جایگاه های مختلف وجود دارد و این شاید برای برخی از رسانه ها خوراک خبری ایجاد کرد، اما پرداختن به این موضوعات پیش از آنکه مراجع قانونی و کمیسیون اصل نود اظهارنظر کند درست نیست و ممکن است در مسیر رسیدگی خلل ایجاد کند و در عین حال برخی گزارشات یک طرفه منتشر شود.

وی اظهارکرد: باید بپذیریم که موضوع زمین خواری گستردگی فراوانی در کشور دارد و نمی توان بگوییم که متوقف شده است و متاسفانه هنوز هم در برخی از نقاط کشور زمین خواری های جدیدی اتفاق می افتد اما با ورود مجلس و دستگاه قضایی حساسیت ها نسبت به این موضوع افزایش یافته و برخی مدیران میانی هوشیاری بیشتری برای مقابله با آن به خرج می‌دهند.

نماینده بهار و کبوترآهنگ درپایان تصریح کرد: کمیسیون اصل نود همچنان در مسیر خود برای مبارزه با زمین خواری حرکت می‌کند و هر گزارشی که به کمیسیون آید به طور دقیق بررسی خواهد شد که امیدواریم این حساسیت در کل جامعه به وجود آید.

دکمه بازگشت به بالا