طرح استیضاح وزیر راه سیاسی است

ما معتقدیم در شرایطی که مجلس در حال بررسی توافق هسته‌ای است و لایحه برنامه ششم و بودجه ۹۵ نیز قرار است به‌زودی به مجلس بیاید و از طرفی چند ماه بیش‌تر تا انتخابات مجلس باقی نمانده، طرح استیضاح وزیر راه به صلاح نیست. وی افزود:‌ وزیر راه توانسته در شرایط سخت اقتصادی به خوبی …

ما معتقدیم در شرایطی که مجلس در حال بررسی توافق هسته‌ای است و لایحه برنامه ششم و بودجه ۹۵ نیز قرار است به‌زودی به مجلس بیاید و از طرفی چند ماه بیش‌تر تا انتخابات مجلس باقی نمانده، طرح استیضاح وزیر راه به صلاح نیست.

وی افزود:‌ وزیر راه توانسته در شرایط سخت اقتصادی به خوبی این وزارتخانه را اداره کند و با وجود محدودیت مالی بسیاری از پروژه‌ها به خوبی انجام شده است. هم‌چنین در بخش مسکن مهر نیز با وجود این که منابع مالی در اختیار دارند نسبت به حل مشکلات‌شان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

نماینده مردم خلخال در مجلس با اشاره به بخشی از مشکلات بودجه پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: با این شرایط استیضاح وزیر راه قطعا به خاطر کم‌کاری ایشان در وزارت خانه و ناتوانی در انجام مسوولیت‌ها نیست بلکه ترکیب استیضاح کنندگان نشان می‌دهد این استیضاح سیاسی است و برای ضربه زدن به دولت است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با ابراز امیدواری نسبت به این که وزارت راه با قدرت کار خود را ادامه دهد گفت: اغلب نمایندگان نظرشان این است که استیضاح نباید انجام شود اما اگر هم مطرح شود مجلس به آن رای نخواهد داد.

جعفری در پایان طرح استیضاح وزیر راه را به ضرر کشور دانست و گفت که شخص وزیر فردی با اخلاق و پرکار و توانمند است و باید به او کمک کرد که فعالیت خود را در وزارت‌خانه ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا