روزنامه بهار ارتباط تشکیلاتی با عارف ندارد

حسن رسولی با اشاره به اینکه روزنامه بهار پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ با مدیریت آقای پورعزیزی فعالیت می کرد اظهار کرد: یکی از دوستان ما که با مجموعه آقای عارف همکاری می کرد به صورت شخصی ۵۵ درصد سهام این روزنامه را در اختیار داشت و به همان میزان صاحب حقوق مادی و …

حسن رسولی با اشاره به اینکه روزنامه بهار پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ با مدیریت آقای پورعزیزی فعالیت می کرد اظهار کرد: یکی از دوستان ما که با مجموعه آقای عارف همکاری می کرد به صورت شخصی ۵۵ درصد سهام این روزنامه را در اختیار داشت و به همان میزان صاحب حقوق مادی و معنوی این روزنامه بود.

وی در ادامه افزود: با این وجود پس از رفع توقیف و بازنشر این روزنامه ، مجموعه زیر نظر دکتر عارف هیچ همکاری و مشارکتی با این روزنامه ندارد.

رسولی همچنین خاطر نشان کرد: بنا است در روزهای آینده ، تسویه حساب انجام شود و در مسائل مالی نیز در ارتباط با توافق به عمل آمده همکاری های این فرد با روزنامه بهار به پایان برسد.

این فعال سیاسی در پایان گفت: انتشار روزنامه بهار ظر فیت جدیدی را به فضای رسانه ای کشور افزوده و بازنشر روزنامه بهار اقدام قابل تقدیر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا