فروش اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران با نام کمپین تا یلدا آغاز می شود

به گزارش خبرنگار موبنا،”کامران کاظمی” معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت : این کمپین از تاریخ ۲۸ شهریور ماه به دو صورت پیش پرداخت (pre paid ) و پس پرداخت ( post paid ) به متقاضیان اینترنت پرسرعت واگذار می شود. وی با بیان این مطلب که در این کمپین …

به گزارش خبرنگار موبنا،”کامران کاظمی” معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت : این کمپین از تاریخ ۲۸ شهریور ماه به دو صورت پیش پرداخت (pre paid ) و پس پرداخت ( post paid ) به متقاضیان اینترنت پرسرعت واگذار می شود.
وی با بیان این مطلب که در این کمپین در حالت pre paid قرارداد به دوصورت شش ماهه و یکساله منعقد می شود مزایای این مدل را افزایش سقف سرعت تا دو برابر سرعت ثبت نامی، ۶ گیگا بایت دانلود شبانه رایگان بین ساعات ۱ بامداد تا ۷ صبح و ۶ گیگا بایت ترافیک طی دوره قرارداد ۶ ماهه و ۳۶ گیگا بایت دانلود شبانه رایگان و ۳۶ گیگا بایت ترافیک در قرارداد ۱۲ ماهه برای سرعتهای k512 ، m1 ، m2 اعلام کرد.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت: در مدل پس پرداخت ( post paid ) کمپین تا یلدا قرارداد بصورت یکساله است و ۲ گیگا بایت دانلود شبانه رایگان ماهانه و ۲ گیگا بایت ترافیک ماهانه برای سرعتهای m 1 ، m 2 به متقاضیان واگذار می شود.
کاظمی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند جهت استفاده از کمپین مذکور علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی، از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ و یا از طریق پورتال شرکت مخابرات استان تهران به نشانی www.tct.ir نسبت به خریداری این سرویس اقدام کنید.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا