MG GS، طراحی مدرن انگلیسی به خیابان‌های ایران می‌آید

به گزارش خبرنگار موبنا، مدیاموتورز پیشگام صنعت خودرویی ایران روز سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۹۴ طی مراسمی باشکوه خودروی جدید MG GS را رونمایی می‌کند. در این مراسم ویژه که در برج میلاد برگزار می‌شود جمع کثیری از خبرنگاران و علاقه‌مندان صنعت خودرو حضور خواهند داشت. ه مچنین در این مراسم آقای علیرضا دیلمی، مدیر هیئت …

به گزارش خبرنگار موبنا، مدیاموتورز پیشگام صنعت خودرویی ایران روز سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۹۴ طی مراسمی باشکوه خودروی جدید MG GS را رونمایی می‌کند.
در این مراسم ویژه که در برج میلاد برگزار می‌شود جمع کثیری از خبرنگاران و علاقه‌مندان صنعت خودرو حضور خواهند داشت. ه
مچنین در این مراسم آقای علیرضا دیلمی، مدیر هیئت رئیسه ، آقای فرهنگی، مدیرعامل و آقای تیمورتاش مدیر فروش شرکت مدیاموتورز سخنرانی می‌کنند.
MG GS چهار سیلندر ۲۰۰۰ سی‌سی با طراحی شیک و کم‌نظیر خود به ایران می‌آید تا استاندارد جدیدی از رانندگی در جاده‌های زیبای ایران تعریف شود. قدرت موتور ۲۱۷ اسب بخار در دور ۵۰۰۰ و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر در دور ۴۰۰۰-۲۵۰۰ در کنار گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه حس قدرت و سرسختی را با هم منتقل می‌کنند. MG GS قدرتی شگفت‌انگیزی دارد به نحوی که در کلاس خودروهای متناظر خود قوی‌ترین به شمار می‌رود.
ویژگی‌هایی نظیر سیستم فرمان الکتریکی (EPS)، سیستم تعلیق جلو مک‌فرسون و عقب بازوهای چندگانه مستقل، سیستم ترمز جلو عقب دیسکی، و پدال تعویض دنده از پشت فرمان راحتی بی‌نظیری را برای راننده به ارمغان آورده است و هندلینگ و کنترلی فوق‌العاده به راننده می‌دهد.
بیش از ۹۰ سال از تاسیس MG که یکی از برندهای شناخته شده خودرویی در اروپاست می¬گذرد. برندی كه محصولاتش با طراحیهای به¬روز و بدیع در بين اقشار جوان طرفداران زيادي پیدا کرده است.
سرآغاز فعالیت مدیا موتورز با ورود خودروی MG 550 رقم خورد که با استقبال زیاد هم¬وطنان مواجه شد. در ادامه مدیاموتورز خودروهای MG6 را در دو مدل GT (فست¬بک) و Magnette (سدان) هم زمان با عرضه در اروپا به بازار ایران معرفی کرد تا لذت رانندگی در شهرهای کشورمان با خودروهای روز دنیا برای علاقه-مندان فراهم شود. مدیاموتورز در سال ۱۳۹۲ مدل MG 350 را عرضه نمود. تجربه¬ی کشور انگلستان در طراحی و مهندسی این خودرو باعث برتری آن از نظر عملکرد، امکانات، ایمنی و مصرف سوخت نسبت به رقبا بود. پس از آن نوبت به هاچ¬بک دوست¬داشتنی و اسپرت MG3 رسید که استقبال فراوانی از آن صورت گرفت. خودروی MG3 با رنگ¬های متنوع، طرح¬های انتخابی برای سقف، موتور قدرتمند و تجهیزات رده بالا توانست در بازار ایران خودنمایی کند. مدیاموتورز برای عرضه دیگر محصولات کمپانی موفق MG نیز برنامه¬-های گسترده¬ای دارد.
مدیاموتورز با بیش از ۳۰ نمایندگی در سراسر کشور، گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می¬دهد و شاهد این ادعا نیز دریافت رتبه¬ی ۲ از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در زمینه خدمات پس از فروش خودرو است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا