بانک آلمانی حساب روز قدس را مسدود کرد

«کومرز بانک»، دومین بانک بزرگ آلمان، یک حساب بانکی مربوط به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای راه‌پیمایی روز قدس را مسدود کرد. یک سخنگوی این بانک روز سه‌شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست گفت که این بانک در ماه سپتامبر حساب بانکی مورد نظر را مسدود کرده است. به گفته این سخنگو، «کومرز بانک» …

«کومرز بانک»، دومین بانک بزرگ آلمان، یک حساب بانکی مربوط به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای راه‌پیمایی روز قدس را مسدود کرد.

یک سخنگوی این بانک روز سه‌شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست گفت که این بانک در ماه سپتامبر حساب بانکی مورد نظر را مسدود کرده است.

به گفته این سخنگو، «کومرز بانک» می‌تواند بدون ارائه دلیل، یک حساب بانکی را تعلیق کند.

سفارت اسرائیل ماه «جولای» پس از انتشار مقاله‌ای در روزنامه پرتیراژ «بی‌زد» در آلمان با عنوان «دشمنان اسرائیل، از طریق کومرزبانک پول جمع‌آوری می‌کنند» نامه‌ای به کومرز بانک ارسال کرده بود.

سخنگوی کومرز بانک می‌گوید این بانک بعد از انتشار مقاله مذکور، متوجه جمع‌آوری کمک‌های مالی از طریق حساب یاد شده برای راه‌پیمایی روز قدس شد.

او با بیان اینکه «متأسفیم که در پاسخ به نامه سفارت اسرائیل، با آن تماس حاصل نکردیم» افزود این بانک قصد دارد بابت این موضوع عذرخواهی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا