دریای مازندران مواج می شود

اصغر بسطامی روز چهارشنبه در گفت و گویی علت تغییر اندک در وضعیت دریای مازندران را شکل گیری جریانات شمالی ذکر کرد. وی گفت که هوای مازندران هم برای دو روز پایانی هفته صاف تا قسمتی ابری باقی می ماند و در ارتفاعات در ساعات بعد از ظهر با رشد ابر ، رگبار پراکنده و …

اصغر بسطامی روز چهارشنبه در گفت و گویی علت تغییر اندک در وضعیت دریای مازندران را شکل گیری جریانات شمالی ذکر کرد.

وی گفت که هوای مازندران هم برای دو روز پایانی هفته صاف تا قسمتی ابری باقی می ماند و در ارتفاعات در ساعات بعد از ظهر با رشد ابر ، رگبار پراکنده و وزش باد همراه خواهد شد.

بسطامی افزود : دمای هوای استان نیز دو روز آینده نسبت به چند روز گذشته تغییر محسوسی نخواهد کرد و بیشینه دما در مناطق غربی به ۳۰ و در مناطق شرقی به ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

وی ادامه داد : کمینه دمای هوای هم در این مدت در مناطق غربی ۲۰ و شرقی ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران وضعیت هوای امروز مازندران را هم صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد که در ساعات بعد از ظهر با رشد ابر و رگبار پراکنده و وزش باد در ارتفاعات همراه می شود.

دمای هوای شهر ساری هم امروز در گرم ترین ساعات به ۳۳ و خنک ترین زمان به ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

جدول روزانه هواشناسی مازندران هم نشان می دهد که در ۲۴ ساعت منتهی به روز چهارشنبه ساری و گلوگاه با ۳۳ درجه گرم ترین و بلده با ۹ درجه خنک ترین نقاط مازندران بودند.

جدول روزانه ثبت بارندگی هواشناسی مازندران هم نشان می دهد که روز گذشته بلده تنها نقطه از استان بوده که به میزان یک و چهار دهم میلی متر بارندگی را ثبت کرده است.

کارشناس هواشناسی مازندران همچنین از کاهش یک تا دو درجه ای دمای هوای استان در اوایل هفته آینده خبر داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا