اخبار شنیده‌ها و شایعات!

 سرمايه‌گذاران ميزان تجمع كردند شنیده شد که شماري از سپرده گذاران موسسه مالي منحل شده ميزان، در برابر دفتر مركزي اين موسسه در مشهد تجمع كردند. فرارو نوشت؛ اين عده با اعتصاب غذا، اعتراض خود را درباره تاخير در تعيين تكليف سپرده‌هاي خود ابراز داشته‌اند. بنا بر اين گزارش، شنيده مي‌شود كه شماري از اين …

 سرمايه‌گذاران ميزان تجمع كردند
شنیده شد که شماري از سپرده گذاران موسسه مالي منحل شده ميزان، در برابر دفتر مركزي اين موسسه در مشهد تجمع كردند. فرارو نوشت؛ اين عده با اعتصاب غذا، اعتراض خود را درباره تاخير در تعيين تكليف سپرده‌هاي خود ابراز داشته‌اند. بنا بر اين گزارش، شنيده مي‌شود كه شماري از اين گروه قصد دارند براي پيگيري مطالبات خود، در اواسط ماه جاري به تهران سفر كنند. موسسه مالي و اعتباري ميزان كه حوزه فعاليتش با بيش از ۸۰ شعبه عمدتا در استان‌هاي خراسان رضوي، جنوبي و شمالي متمركز بود از دي ماه پارسال با بحران مالي مواجه شد كه گفته مي‌شود علت آن سرمايه‌گذاري اين موسسه در شركت بحران زده پديده شانديز و سپرده‌گذاري در بانك مركزي جهت دريافت مجور بانك بوده است. با بحران مالي اين موسسه مالي و اعتباري، سپرده گذاران آن قادر به دريافت سپرده‌هاي خود نشده‌اند.

عيادت دستيار رئيس‌جمهور از خبرنگار مجروح
شنیده شد که دستيار ويژه رئيس‌جمهور با حضور در بيمارستان سينای تهران از
سيد محمدحسن حسيني خبرنگار صدا و سيما كه در سوريه مجروح شده است، عيادت كرد. ايلنا نوشت؛ حسين فريدون ضمن ابلاغ سلام رئيس‌جمهور گفت كه ايشان براي سلامتي شما دعا مي‌كنند. وي همچنين در گفت‌وگويي با پزشكان در جريان روند مداواي وي قرار گرفت. دستيار ويژه رئيس‌جمهوري با بيان اينكه اقدامات رسانه ملي در پوشش و انعكاس تحولات سوريه، لبنان و منطقه موثر بوده است، افزود: خبرنگاراني همانند آقاي حسيني كه با تلاش‌هاي خود در عرصه جهاني، فضاي سانسور واقعيت‌ها و همچنين تك صدايي در بخش رسانه عليه جمهوري اسلامي را مي‌شكنند، نقش عمده‌اي در پيشبرد ديپلماسي ايران داشته‌اند.

ثبت كانون وكلا پس از ۸۵ سال!
شنیده شد که كانون وكلاي دادگستري مركز كه در سال ۱۳۰۹ توسط مرحوم علي‌اكبر داور، وزير وقت عدليه تاسيس شده بود، ۲۷ مرداد پس از ۸۵ سال به عنوان يك موسسه غيرتجاري در اداره ثبت شركت‌ها، به ثبت رسيد و آگهي تاسيس آن در روزنامه رسمي منتشر شد. تسنيم نوشت؛ كانون وكلاي دادگستري مركز ۲۰ آبان سال ۱۳۰۹ توسط علي‌اكبر داور، وزير وقت عدليه و با حضور اكثريت وكلاي دادگستري تاسيس شد. كانون وكلاي دادگستري با تصويب لايحه استقلال وكلاي دادگستري در سال ۱۳۳۳، استقلال يافت و تا به امروز نيز با پشت سر گذاشتن فراز و نشيب‌هاي بسيار به كار خود ادامه داده است، به‌طوري كه امروز علاوه بر كانون وكلاي دادگستري مركز، ۲۱ كانون ديگر نيز در استان‌هاي مختلف كشور تشكيل شده است.

فرود اضطراري پرواز تهران – بوشهر
شنیده شد که مديركل فرودگاه‌هاي استان فارس گفت: پرواز شماره ۴۰۷ مسير تهران – بوشهر روز پنجشنبه به دليل مساعد نبودن هوا و كاهش ديد در فرودگاه بوشهر، ناگزير به فرود اضطراري در فرودگاه شهيد آيت‌ا… دستغيب شيراز شد. فرارو نوشت؛ رضا بديعي افزود: هواپيمايي كه در مسير ياد شده حركت مي‌كرد از نوع فوكر ۱۰۰ بود و به مدت نيم ساعت در فرودگاه شيراز توقف داشت. وي اظهارکرد: پس از اعلام مساعد شدن هوا در فرودگاه بوشهر، اين هواپيما ساعت ۴۰: ۱۰ دقيقه شيراز را به مقصد بوشهر ترك كرد.

نوشته های مشابه

سلفي اوباما در مستند «وحشي شدن»
شنیده شد که باراك اوباما عكس سلفي خود و بير گريلز در طبيعت آلاسكا را در حساب كاربري اينستاگرام كاخ سفيد به اشتراك گذاشت: رئيس‌جمهور آمريكا ‌ميهمان ويژه يك قسمت از برنامه مستند بير گريلز به نام «وحشي شدن» است. فرارو نوشت؛ اين ماجراجوي تلويزيوني در اين برنامه به ‌ميهمان‌هاي خود شيوه‌هاي زنده ماندن در طبيعت وحشي را مي‌آموزد. اوباما در توضيح سلفي خود و گريلز در اينستاگرام از خوشحالي خود براي فرصت يافتن جهت شركت در اين برنامه نوشت و به شوخي گفت: «خوشحالم كه اين تنها خرسي بود كه در آلاسكا ملاقات كردم (بير در زبان انگليسي به معناي خرس است). البته پس از ديدن انگشت باراك اوباما در سلفي مشخص مي‌شود كه رئيس‌جمهور آمريكا مهارت چنداني در سلفي گرفتن ندارد. شايد به همين دليل باشد كه گريلز هم يك سلفي با اوباما گرفته و آن را در توئيتر منتشر كرده است. گريلز با انتشار اين عكس در توئيتر خطاب به اوباما نوشت: «كاري كه براي حفاظت از محيط زيست سياره ما انجام مي‌دهي، الهام‌بخش است.»

گلايه شرمن از توئيت خانوادگي عراقچي
شنیده شد که عضو تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي به روايت رقابت مجازي ميان ديپلمات‌ها در حين مذاكرات هسته‌اي پرداخت. ايران نوشت؛ سيدعباس عراقچي با اشاره به گلايه وندي شرمن از او به خاطر يك توئيت اظهار كرد: توئيت‌هاي كسي كه فقط نام فاميلي‌اش با من يكي بود به سرعت مورد توجه خبرنگاران داخلي و خارجي قرار گرفت و تا آنجا پيش رفت كه يك‌بار در مذاكرات خانم شرمن به من گفت چرا شما فلان مطلب را توئيت كرديد؟ من گفتم من نكردم و او گفت «بالاخره كسي اين كار را كرده كه با شما نسبت دارد». بنابراين تاثيرگذاري اين شبكه‌ها تا اندازه‌اي است كه ممكن است كسي فقط به خاطر نسبت با بنده توئيت‌هايش مورد توجه معاون وزير خارجه آمريكا قرار گيرد. وي پيرامون مناقشه‌هاي كلامي در فضاي رسانه‌اي نيز گفت: ما معمولا اول هر جلسه با هم جر و بحث مي‌كرديم كه مثلا شما چرا اين‌طوري گفتيد يا درباره توئيت‌ها و اظهارات سخنگوهاي طرفين اظهارنظر مي‌كرديم يا بعضا از مطالب منتشرشده از سوي طرف مقابل انتقاد مي‌كرديم. در واقع در كنار جدال ديپلماتيك، يك نبرد رسانه‌اي هم جريان داشت.

ساخت فيلم ضد ايراني در اسرائيل
شنیده شد که سازمان صهيونيستي «شورات هادين» كه مدعي دفاع از حقوق بشر است و دفترش در تل آويو قرار دارد، یک فيلم ويدئويي تبليغي را با محوريت «تروريست نشان دادن ايران و خطرهاي بالقوه پذيرش توافق هسته‌اي» به نمايش گذاشته است. جمهوري اسلامي نوشت؛ به نوشته روزنامه صهيونيستي «جروزالم پست» اين فيلم كه از دوشنبه هفته جاري در يوتيوب به نمايش گذاشته شده است، سعي دارد ايران را خرابكار نشان دهد، به‌طوري كه چند نفر تروريست وابسته به ايران قصد حمله به آمريكا و پل معروف «گلدن گيت بريچ» را در سانفرانسيسكو و نيز اخاذي از اهالي اين كشور دارند.

تفریح این روزهای حمید رسایی
شنیده شد که حمید‌رسایی نماینده مردم تهران با انتشار تصویری نوشت: «قبلا تصویری از سبزی کاری روی پشت‌بام گذاشته بودم. پارسینه نوشت، حمید‌رسایی نماینده مردم گفته: «قبلا تصویری از سبزی کاری روی پشت‌بام گذاشته بودم. برخی از دوستان عضو این صفحه به شوخی و برخی از مخالفینم هم جدی، در کامنت‌ها پیشنهاد داده بودند که فعالیت‌های سیاسی اجتماعی را رها کنم و این کار را ادامه بدهم! توصیه آنها باعث شد تا کاشت چند درخت کوچک (شلیل، سیب، انگور) را هم تجربه کنم. این کار در کشمکش‌های‌داغ‌سیاسی‌فرهنگی، نوعی تفریح و باعث آرامش و افزایش روحیه (قابل توجه مخالفان محترم) برای فعالیت‌های بیشتر می‌شود. از مزاح گذشته، پیشنهاد می کنم تجربه کنید. کمی صبر و‌حوصله و سلیقه لازم است».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا