زیر ۲۳ سال جهان؛ شاهمیری داور بازی رده بندی

به گزارش “ورزش سه”، با پیروزی ترکیه و روسیه در دیدارهای نیمه نهایی روز گذشته این دو تیم راهی بازی فینال قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان شدند و ایتالیا رو در روی کوبا برای کسب عنوان سومی رقابت ها به میدان می رود. محمد شاهمیری، داور بین المللی کشورمان که قضاوت های بسیار خوبی در …

به گزارش “ورزش سه”، با پیروزی ترکیه و روسیه در دیدارهای نیمه نهایی روز گذشته این دو تیم راهی بازی فینال قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان شدند و ایتالیا رو در روی کوبا برای کسب عنوان سومی رقابت ها به میدان می رود.

محمد شاهمیری، داور بین المللی کشورمان که قضاوت های بسیار خوبی در این رقابت ها از خود به جا گذاشته بود از سوی کمیته داوران FIVB به عنوان داور بازی ایتالیا و کوبا انتخاب شد. شاهمیری روز گذشته هم دیدار حساس ترکیه و کوبا را قضاوت کرده بود و امروز ساعت ۱۷ با زوج مکزیکی خود، لوئیس ماسیاس بازی رده بندی را قضاوت خواهد کرد.

شاهمیری پس از این رقابت ها راهی جام جهانی ژاپن خواهد شد تا در آن بازی ها هم در کنار تیم ملی والیبال، نماینده داوران کشورمان باشد. شاهمیری و ماسیاس تمام مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان را با یکدیگر قضاوت کردند و همین زوج راهی ژاپن می شوند. بازی فینال را داورانی از برزیل و امارات قضاوت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا