وضعیت مصدومان تراکتورسازی

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسید و به استقبال تعطیلات لیگ رفت. شاگردان تونی اولیویرا در پنج هفته ابتدایی لیگ ۶ امتیاز کسب کردند و در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند. تراکتورسازی در ابتدای فصل چند بازیکن مصدوم دارد. …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسید و به استقبال تعطیلات لیگ رفت.

شاگردان تونی اولیویرا در پنج هفته ابتدایی لیگ ۶ امتیاز کسب کردند و در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

تراکتورسازی در ابتدای فصل چند بازیکن مصدوم دارد. شجاع خلیل‌زاده، سامان نریمان جهان و سروش رفیعی در دیدارهای اخیر تیمشان به دلیل مصدومیت غایب بودند.

مصدومیت خلیل‌زاده تقریبا رو به بهبود است و این بازیکن با تدابیر تیم پزشکی تراکتورسازی تا ۲۳ شهریور برای دیدار مقابل سپاهان آماده خواهد شد.

اما وضعیت سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان مبهم است و به احتمال فراوان این ۲ بازیکن به بازی بعدی تیمشان باز هم نمی‌رسند.

سروش رفیعی که استخوان خارجی پنجم کف پایش دچار ترک خوردگی شده تقریبا نیاز به ۴ الی ۵ هفته طول درمان دارد و با این وضعیت بعید است که بازی با سپاهان برسد.

سامان نریمان جهان هم به دلیل کشیدگی و پارگی خفیف همسترینگ مثل رفیعی همین مدت نیاز به طول درمان دارد.

تمرینات تراکتورسازی عصر امروز در زمین لشگر عاشورا آغاز می‌شود و کادر پزشکی این تیم با بررسی وضعیت مصدومان شرایط آنها را ارزیابی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا