یک خودروی دیگر از پناهندگان اتریش پیدا شد

پلیس اتریش اعلام کرده که یک خودرو با ۲۶ نفر پناهنده در کشورشان پیدا کردند،این اتفاق تنها ۲ روز بعد از پیدا شدن کامیونی در اتریش افتاد که ۷۱ پناهنده ی آسیایی و آفریفایی در آن به علت خقگی کشته شده بودند. پلیس این ون را در نزدیکی مرز اتریش و آلمان متوقف کرد. ۳ …

پلیس اتریش اعلام کرده که یک خودرو با ۲۶ نفر پناهنده در کشورشان پیدا کردند،این اتفاق تنها ۲ روز بعد از پیدا شدن کامیونی در اتریش افتاد که ۷۱ پناهنده ی آسیایی و آفریفایی در آن به علت خقگی کشته شده بودند. پلیس این ون را در نزدیکی مرز اتریش و آلمان متوقف کرد.

۳ کودک ۵ و ۶ ساله که در این ون قرار داشتند که اوضاع آنها وخیم گزارش شده. به همین دلیل هر ۳ کودک بستری شده اند.آنها از اهالی افغانستان،سوریه و بنگلادش هستند. پزشکان گفتهاند این کودکان به دلیل بی‌آبی، بدحال شده اند.

سخنگوی پلیس گفته که راننده هیچ اهمیتی به پناهنده های داخل در ون نداده است: ما حتی حیوانات را نیز در اتریش به این شکل جابجا نمی کنیم.

راننده رومانیایی این ون که ۲۹ سال سن داشت بازداشت شد.

سازمان بین المللی مهاجرت اعلام کرده است که امسال حدود ۳۰۰۰۰۰ نفر مهاجر از دریا مدیترانه به سمت اروپا مهاجرت کرده اند. که از این تعداد ۲۵۰۰ نفر مرده اند. اکثر این مرگ ها نیز در دریای مدیترانه اتفاق افتاده است.

این درحالی است که چهار روز پیش، کامیونی پر از جسد پناهنده ها پیدا شد. پلیس چهار نفر را ارتباط با مرگ این پناهنده ها بازداشت کرده است. آنها فعلا به مدت یک ماه در بازداشت هستند. البته آنها در دادگاه اعلام کرده اند که بی گناه هستند. یک نفر دیگر نیز امروز دستگیر شد. پلیس مجارستان می گوید متهم جدید، بلغاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا