پاپ: قتل‌عام پناهجویان بس است

پاپ خطاب به مسیحیان افزود: متاسفانه در روزهای اخیر پناهجویان زیادی در سفرهای هولناک جان خود را از دست داده اند، من برای تمام این برادران و خواهران دعا می کنم و از شما نیز می خواهم برایشان دعا کنید. رهبر مذهبی کاتولیک ها گفت: در دعا برای ۷۱ قربانی این فاجعه از جمله ۴ …

پاپ خطاب به مسیحیان افزود: متاسفانه در روزهای اخیر پناهجویان زیادی در سفرهای هولناک جان خود را از دست داده اند، من برای تمام این برادران و خواهران دعا می کنم و از شما نیز می خواهم برایشان دعا کنید.

رهبر مذهبی کاتولیک ها گفت: در دعا برای ۷۱ قربانی این فاجعه از جمله ۴ کودک که در یک کامیون در اتوبانی که بوداپست را به وین متصل می کند، کشف شدند، به کلیسای اتریش ملحق می شوم و از شما می خواهم تا برای آنها دعا کنید.

پاپ سپس به قانونگذاران و دولتمردان و جامعه بین المللی هشدار داد تا به خشونت ها و سو استفاده ها پایان داده شده و آزادی مذاهب در همه جا تضمین شود.

پلیس اتریش روز پنجشنبه گذشته اجساد ۷۱ مهاجر غیرقانونی را در یک کامیون با پلاک مجارستان در بزرگراه ایالت مرزی ‘بورگن لند’ در شرق این کشور کشف کرد که منجر به مشاجره در میان کشورهای اروپایی برای یافتن راه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا