مشایخی و خانواده شهدا روی فرش قرمز

عرفان احتشامی – تهیه‌کننده برنامه «فرش قرمز»  در تکمیل این خبر گفت: «فرش قرمز» یک مجموعه ۱۲ قسمتی است که در هر قسمت از آن بازیگران حضور پیدا می‌کنند و با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند. این برنامه تولیدی است و به سفارش بنیاد شهید ایثارگران استان البرز و گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما …

عرفان احتشامی – تهیه‌کننده برنامه «فرش قرمز»  در تکمیل این خبر گفت: «فرش قرمز» یک مجموعه ۱۲ قسمتی است که در هر قسمت از آن بازیگران حضور پیدا می‌کنند و با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند. این برنامه تولیدی است و به سفارش بنیاد شهید ایثارگران استان البرز و گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما تهیه شده است و قرار است هفته دفاع مقدس هر شب به روی آنتن برود.

وی همچنین اعلام کرد: جمشید مشایخی، نرگس محمدی، ارسلان قاسمی، نادر سلیمانی، محمود پاک‌نیت، گیتی معینی، رضا توکلی، مجید شهریاری و … از جمله چهره‌های هنری هستند که در برنامه «فرش قرمز» به دیدار خانواده شهدا می‌روند.

تهیه‌کننده «فرش قرمز» همچنین خبر داد: برنامه ترکیبی «فرش قرمز» قرار است ادامه‌دار باشد و ما در سری دوم و سوم این مستند به سراغ چهره‌های ورزشی نیز خواهیم رفت.

احتشامی در پایان گفت: مستند «فرش قرمز» به کارگردانی اشکان درویشی تهیه شده است و هر قسمت آن به مدت ۲۰ دقیقه به روی آنتن شبکه دو می‌رود. همچنین اجرای این برنامه را آذین فولادوند بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا