پیش بازی رم – یوونتوس

تقابل نایب قهرمان و قهرمان فصل گذشته سری آ، از جذابیت های ویژه ای برخوردار است. رم شاگردان رودی گارسیا در هفته ی اول سری آ، مقابل ورونا متوقف شدند و فصل را با یک تساوی شروع کردند. حال انها باید به مصاف تیمی بروند که فصل گذشته برای سه گانه می‌جنگید و تنها یک …

تقابل نایب قهرمان و قهرمان فصل گذشته سری آ، از جذابیت های ویژه ای برخوردار است.

رم

شاگردان رودی گارسیا در هفته ی اول سری آ، مقابل ورونا متوقف شدند و فصل را با یک تساوی شروع کردند. حال انها باید به مصاف تیمی بروند که فصل گذشته برای سه گانه می‌جنگید و تنها یک قدم با کسب ان فاصله داشت. همچنین رم آمار بسیار ضعیفی مقابل یوونتوس در سال‌های اخیر دارد. در حقیقت، در ۱۰ بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، رمی ها تنها ۱ پیروزی به دست آورده اند که به سال ۲۰۱۳ باز می‌گردد. این دیدار همچنین صد و شصت و سومین تقابل دو تیم است که در این ۱۶۳ دیدار، ۷۷ پیروزی برای بیانکونری ها و ۳۷ پیروزی برای رم به ثبت رسیده و ۴۸ دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری در کمال تعجب، هفته ی اول مسابقات سری آ را با شکست شروع کردند. آنها در خانه، ۱-۰ مغلوب اودینزه شدند تا با شوکی اساسی ، فصل را آغاز کرده باشند. جدایی پیرلو، ته وز و ویدال می‌تواند ضربه ی محکمی به یووه زده باشد ولی پیوستن بازیکنانی نظیر خدیرا، مانژوکیچ و دیبالا و همچنین احتمال پیوستن بازیکنانی مثل درکسلر و ویتسل، می‌تواند یووه را از غیبت ۳ ستاره ی خروجی نجات دهد. خوان کوادرادو که به تازگی به جمع بیانکونری ها پیوستهف احتمالا اولین بازی اش را برای این تیم انجام خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا