کنایه روحانی به هاله نور احمدی نژاد؟

روحانی در پاسخ به سئوالی در مورد شکایت دولتمردان سابق از مسئولین دولت تدبیر و امید گفت: امیدوارم این هاله ای که گفتید، هاله ابهام حل شود. شکایت را از نظر حقوقی هر کسی آزاد است که مطرح کند. ما هم هیچ ابایی نداریم که فردی از یک مقام دولتی بخواهد شکایت کند. شاید از …

روحانی در پاسخ به سئوالی در مورد شکایت دولتمردان سابق از مسئولین دولت تدبیر و امید گفت: امیدوارم این هاله ای که گفتید، هاله ابهام حل شود. شکایت را از نظر حقوقی هر کسی آزاد است که مطرح کند. ما هم هیچ ابایی نداریم که فردی از یک مقام دولتی بخواهد شکایت کند. شاید از یک دیدگاه به نفع دولت باشد که فرصتی پیش می آید که آن موارد را بیشتر تبیین کند. اما نکته کلی که گفتید که دولت خوب است مسائل را آنچنان توضیح دهد که فضایی برای اینحرکتها ایجاد نشود، دوپهلوست.

وی گفت: اگر توضیح دهیم که قبل چه کار شده و هر روز بخواهیم توضیح دهیم، یعنی دولت تبدیل می شود به بیان مواردی که در دولت گذشته صورت گرفته است. این به نظر من نه خواست مردم است و نه فرصت این کار را داریم که صبح تا شب تبیین کنیم که چه مشکلاتی که در گذشته بوده است. البته به مناسبت قبلا اشاره کردیم. خدمت مقام معظم رهبری گفتم اول که شروع کردیم با ۳ چاله بزرگ مواجه بودیم یکی بدهی های کلان دولت، یارانه ای که خلاف قانون انجام شده بود و مشکلی برای ما باقی مانده و مسکن مهر که بدون حساب و کتاب از پایه پولی کشور بردند بالا.پایه پولی تقریبا دو برابر شده است. از زمان خلق پول تا آن زمان. ضمن اینکه جاهایی ساخته شده که امکانات ندارد. در عین حال مجبوریم تکمیل کنیم. ۱۲۵ هزار تا تکمیل شده و ۴۵ هزار تا در حال تکمیل است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا