تقدیر وزیر ارشاد از حمید ماهی‌صفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمید ماهی صفت هنرمند محبوب کشور به خاطر ترویج فرهنگ والا و ارزشمند اقامه نماز که در قالب چاپ و انتشار ۵ میلیون کتاب آموزش نماز برای نوجوانان کشور فعالیت داشته است، تقدیر کرد. در مراسمی که مقارن با هفته دولت و متبرک با سالروز ولادت امام هشتم حضرت …

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمید ماهی صفت هنرمند محبوب کشور به خاطر ترویج فرهنگ والا و ارزشمند اقامه نماز که در قالب چاپ و انتشار ۵ میلیون کتاب آموزش نماز برای نوجوانان کشور فعالیت داشته است، تقدیر کرد.

در مراسمی که مقارن با هفته دولت و متبرک با سالروز ولادت امام هشتم حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) بود، خلیل ارجمندی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و مشاور اقتصادی وزیر ارشاد در جمع کارکنان صندوق لوح تقدیر حمیدرضا ماهی صفت را به نمایندگی از سوی وزیر ارشاد به وی اهداء و از خدمات این هنرمند متعهد تقدیر کرد.

در متن لوح علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

«در گزارش رکوردهای جهانی کتاب گینس ۲۰۱۵ ملاحظه شد که جنابعالی تاکنون ۵ میلیون جلد کتاب آموزش نماز به نوجوانان کشور اهداء کرده‌اید. از اهتمام ویژه جنابعالی و همت بلند و تلاش ارزنده شما در زمینه توسعه فرهنگ اقامه نماز صمیمانه تشکر و سپاسگزاری کرده سلامتی و شادکامی شما را از خداوند متعال خواستارم.»

حمید ماهی صفت با تلاشی پیوسته تاکنون اقدام به چاپ ۵ میلیون کتاب آموزش نماز ویژه نوجوانان کرده است که در مراسم یاد شده، وی ضمن تشکر قلبی از توجه وزیر ارشاد و معاون وی، گفت: با این قدرشناسی والا، تشویق شدم تا از این پس، آنجا که در توان دارم این کار را ادامه داده و در ترویج اقامه نماز بیش از پیش خدمت کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا