شکست سنگین لیورپول مقابل وستهام

لیورپول که از سه هفته ابتدایی، ۷ امتیاز اندوخته بود، میزبانی وستهامی را بر عهده داشت که پس از کسب پیروزی غیرمنتظره بر آرسنال در هفته اول، در دو بازی بعدی خود برابر لستر و بورنموث متحمل شکست شده بود. بازی هنوز به دقیقه ۳ نرسیده بود که لیورپولی ها در زمین خود اولین گل …

لیورپول که از سه هفته ابتدایی، ۷ امتیاز اندوخته بود، میزبانی وستهامی را بر عهده داشت که پس از کسب پیروزی غیرمنتظره بر آرسنال در هفته اول، در دو بازی بعدی خود برابر لستر و بورنموث متحمل شکست شده بود.


بازی هنوز به دقیقه ۳ نرسیده بود که لیورپولی ها در زمین خود اولین گل را دریافت کردند.لانزینی که اولین بازی خود برای وستهام را انجام می داد، روی پاس دقیق کرسول و اشتباه مدافعان لیورپول از درون محوطه جریمه مینیوله را مغلوب کرد تا وستهام اولین شوک را به هواداران حاضر در آنفیلد بدهد.

لیورپول که غافلگیر شده بود، برای جبران گل خورده جلو کشید اما حملات بی برنامه این تیم با دفاع منطقی وستهامی ها راه به جایی نمی برد. بازی به دقیقه ۲۹ رسیده بود که وستهام دومین گل را نیز وارد دروازه میزبان قدرتمندش کرد.

این بار اشتباه بچه گانه و عجیب لوورن بود که در گوشه محوطه جریمه توپ را به بازیکن وستهام،”ساخو” تقدیم کرد و این بازیکن نیز با یک پاس رو به عقب، نوبل را در موقعیت مناسبی برای شوتزنی قرار داد. شوت این بازیکن نیز در قعر دروازه لیورپول قرار گرفت تا وستهامی ها ۲-۰ پیش بیفتند. تلاش لیورپول برای کم کردن فاصله هم کفایت نکرد تا نیمه اول با برتری ۲ گله وستهام به اتمام برسد.

لیورپول نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد اما این بازهم وستهام بود که با دفاع فشرده و سازماندهی بهتر، اجازه خلق موقعیت به قرمزها را نمی داد. کار برای لیورپول زمانی مشکل شد که کوتینیو بخاطر خطا روی پایت، از زمین بازی اخراج شد تا لیورپولی ها از دقیقه ۵۲ کار را ۱۰ نفره دنبال کنند.

یکی دیگر از حوادث مهم نیمه دوم، اخراج زننده گل دوم وستهام یعنی نوبل بود تا بدین ترتیب تعادل نفری به بازی برگردد اما لیورپول در غیاب هندرسون، لالانا و استوریج، ناتوان تر از آن بود که بتواند دو گل خورده را حتی در آنفیلد جبران کند.

در حالیکه برای این بازی ۷ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شده بود، وستهام در دقیقه ۹۲ به گل سوم خود نیز دست یافت. این بار ساخو بود که با یک شوت محکم و در میان اشتباه مدافعان و دروازه بان لیورپول نامش را در لیست گلزنان بازی به ثبت رساند.

این بازی در نهایت با برتری ۳-۰ وستهام به اتمام رسید تا لیورپول، دومین غول فوتبال جزیره پس از آرسنال باشد که در این فصل توسط وستهام شکار شده است. این تیم در خانه آرسنال و لیورپول ۵ گل زد و گلی هم دریافت نکرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا