روزنامه وطن امروز: هاشمی فمینیست شده!

برخی اظهارنظر‌های هاشمی رفسنجانی نشان می‌دهد او یک برنامه ویژه برای انتخابات مجلس نیز دارد. طی ماه‌های اخیر هاشمی رفسنجانی تمرکز ویژه‌ای بر حوزه زنان و رفتار زنان در برهه انتخابات داشته است. حداقل ۲ سخنرانی طی ماه‌های اخیر از هاشمی رفسنجانی وجود دارد که او در این سخنرانی‌ها درباره رفتار زنان در انتخابات «سفارشاتی» …

برخی اظهارنظر‌های هاشمی رفسنجانی نشان می‌دهد او یک برنامه ویژه برای انتخابات مجلس نیز دارد. طی ماه‌های اخیر هاشمی رفسنجانی تمرکز ویژه‌ای بر حوزه زنان و رفتار زنان در برهه انتخابات داشته است.

حداقل ۲ سخنرانی طی ماه‌های اخیر از هاشمی رفسنجانی وجود دارد که او در این سخنرانی‌ها درباره رفتار زنان در انتخابات «سفارشاتی» داشته است به گونه‌ای که هاشمی رفسنجانی طی این مدت یک خواسته نامتعارف و تقریبا «فمینیستی» از زنان داشته است. او از زنان خواسته است در انتخابات به کاندیداهای زن رأی بدهند!

این اظهارنظر عجیب بیشتر شبیه توصیه‌های کمپینی – فمینیستی در موعد انتخابات است تا نصیحت‌های یک سیاستمدار پرسابقه به نیمی از جامعه! این اظهارنظر هاشمی نشان می‌دهد او درباره انتخابات به یک دیدگاه جدید رسیده است و آن رأی زنان به زنان است!

به عبارتی او در حال ترویج این شعار فمینیستی در جامعه است که زنان در انتخابات باید کاندیداهای زن را انتخاب کنند! اما دلیل این رفتار هاشمی رفسنجانی چیست و چرا یک روحانی که همین اواخر کاندیدای ریاست مجلس خبرگان رهبری نیز شده بود، در حال ترویج چنین گرایشات و تمایلات فمینیستی است؟

به نظر می‌رسد این رفتار عجیب آقای هاشمی بی‌ربط با برخی شایعات درباره کاندیداتوری دختر او در انتخابات مجلس آینده نیست به گونه‌ای که برخی رسانه‌ها به نقل از منابع نزدیک به خاندان هاشمی، مدعی کاندیداتوری فاطمه هاشمی در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران هستند. طی هفته‌های اخیر این شایعه بسیار جدی شد. از سوی دیگر تحرکات فاطمه هاشمی نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا