مرگ ۴ عضو یک خانواده در تصادف پیکان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ ۴ عضو یک خانواده در طی تصادف یک دستگاه سواری پیکان خبر داد. سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این حادثه گفت: در ساعت ۲۱:۲۵ شب گذشته یک مورد حادثه خودرویی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد …

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ ۴ عضو یک خانواده در طی تصادف یک دستگاه سواری پیکان خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این حادثه گفت: در ساعت ۲۱:۲۵ شب گذشته یک مورد حادثه خودرویی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران – قم نرسیده به عوارضی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه در خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران واقع شده بود و آتش نشانان تهرانی به عنوان نیروی کمکی به محل رفته بودند، گفت: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک دستگاه سواری پیکان با شش سرنشین در حال حرکت بوده که ناگهان از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با جدول کناره اتوبان شعله ور شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تا پیش از رسیدن آتش نشانان شهروندان چهار سرنشین قسمت عقب این خودرو شامل دختر بچه چهار ساله، پسر بچه هشت ساله و دو دختر نوجوان که بین ۱۵ تا ۲۰ سال سن داشتند را از کابین خارج کرده بودند، گفت: آتش نشانان نیز پس از حضور در محل اقدام به اطفای حریق خودرو کرده و دو سرنشین قسمت جلوی خودرو را که زن و مردی میانسال بودند از کابین خارج کردند.

وی با اشاره به تحویل هر شش عضو این خانواده به عوامل اورژانس گفت: متاسفانه در بررسی علایم حیاتی مشخص شد که چهار تن از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست داده‌اند و تنها دو کودک زنده ماندند که این افراد نیز آسیب دیدگی شدیدی داشتند.

به گفته ملکی در بدن اجساد آثار و نشانه‌های ناشی از سوختگی و ضربات ناشی از تصادف دیده می‌شد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام شد گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت ۲۱:۵۲ به عملیات خود خاتمه دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا