تخم‌مرغ داروی ریزش مو

یکی از ساده ترین و ارزانترین راه ها برای درمان ریزش مو، استفاده از تخم مرغ برای تقویت فولیکولهای مو است. شما می توانید تخم مرغ را برای هر نوع مویی استفاده کنید و نتیجه بگیرید و اصلا مهم نیست که ریزش موهایتان چقدر شدید است چون به هر حال می توانید از تخم مرغ …

یکی از ساده ترین و ارزانترین راه ها برای درمان ریزش مو، استفاده از تخم مرغ برای تقویت فولیکولهای مو است. شما می توانید تخم مرغ را برای هر نوع مویی استفاده کنید و نتیجه بگیرید و اصلا مهم نیست که ریزش موهایتان چقدر شدید است چون به هر حال می توانید از تخم مرغ کمک بگیرید.

کم‌خونی هم می‌تواند باعث ریزش مو شود و خوردن تخم‌مرغ که منبع آهن است، از بروز این مشکل نیز جلوگیری می‌کند.

استفاده از تخم مرغ برای مو، درمانی عالی برای موهای نازک است، زیرا این مواد مغذی سریعا جذب فولیکول های مو می شود و سبب رشد موها می شود و از ریزش موها جلوگیری می کند .

تخم مرغ منبع بسیار عالی پروتئین می باشد که برای رشد موها ضروری است. کافی است یک یا دو تخم مرغ را شکسته و کاملا با هم مخلوط کنید و هم بزنید. سپس آن را بر روی موهای خود بمالید. پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه سرتان را با آب ولرم بشورید. می توانید این کار را ۲ تا ۳ مرتبه در هفته تکرار کنید.

بررسی ها نشان می دهند مصرف ۲ بار در هفته نیمرو از ریزش مو در آقایان جلوگیری می کند و پروتئین لازم را به بدن آن ها می رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا