استقبال مردم از اوراق اجاره شرکت رایتل

به گزارش موبنا، بر اساس اعلام تالار بورس اردبیل، در معاملات یک هفته گذشته علاقمندان بیش از ۹ میلیون سهام شرکت‌ها، حق تقدم، اوراق مشارکت، اوراق تسهیلات مسکن و اوراق بهادار را داد و ستد کردند که ارزش ریالی آنها ۲۸ میلیارد ریال بوده است. در این معاملات همچنان نوسانات قیمتی بر بازار بورس اردبیل …

به گزارش موبنا، بر اساس اعلام تالار بورس اردبیل، در معاملات یک هفته گذشته علاقمندان بیش از ۹ میلیون سهام شرکت‌ها، حق تقدم، اوراق مشارکت، اوراق تسهیلات مسکن و اوراق بهادار را داد و ستد کردند که ارزش ریالی آنها ۲۸ میلیارد ریال بوده است.
در این معاملات همچنان نوسانات قیمتی بر بازار بورس اردبیل حاکم بود به طوری که شاخص کل با یک‌هزار و ۱۸ واحد روند منفی به ۶۴ هزار و ۲۰۰ واحد در مجموع رسید که همچنان حکایت از نوسانات قیمت سهام در بازار بورس دارد.
در یک هفته گذشته برای ۲۶ نفر از فعالان بازار بورس کد بورسی صادر شد و حجم معاملات شرکت‌ها به نحوی بود که بیشترین حجم معاملات به اوراق اجاره شرکت رایتل و مبنا اختصاص پیدا کرد.
اوراق اجاره شرکت‌ها برای تامین مالی و سرمایه شرکت‌هاست که در بازار بورس و فرابورس با هدف تامین مالی این شرکت‌ها عرضه می‌شود که تالار بورس اردبیل از هموطنان خواست تا با توجه به روند سیر نزولی شاخص‌ها در هفته‌های اخیر سهامداران با احتیاط بیشتر در بازار بورس سرمایه‌گذاری کرده و در سبد سهام خود حتما از سهام اوراق اجاره استفاده کنند و نوسانات بازار سهام را در نظر گرفته و با احتیاط در خرید و فروش سهام دقت کنند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا