۱۰۰ تن جعبه چوبی در مشهد طعمه حریق شد

به گزارش خبرنگار مهر، شعله های سرکش آتش بامداد امروز در یک کارگاه تولیدی جعبه های چوبی و دود غلیظ متصاعد شد از این کارگاه در حاشیه شهر مشهد نخستین حادثه بامداد روز شنبه در مشهد مقدس را رقم زد. مقارن ساعت ۴ بامداد امروز با درخواست امداد توسط شهروندان مبنی بر حریق گسترده در …

به گزارش خبرنگار مهر، شعله های سرکش آتش بامداد امروز در یک کارگاه تولیدی جعبه های چوبی و دود غلیظ متصاعد شد از این کارگاه در حاشیه شهر مشهد نخستین حادثه بامداد روز شنبه در مشهد مقدس را رقم زد.

مقارن ساعت ۴ بامداد امروز با درخواست امداد توسط شهروندان مبنی بر حریق گسترده در یک کارگاه تولید جعبه های چوبی اتش نشانان مشهدی عازم کارگاه دچار حادثه شدند.

آتش سوزی در این کارگاه با وسعت بیش از ۲ هزار متر مربع و انبوهی از جعبه های چوبی موجب شد تا به منظور اطفای حریق بیش از ۳۰ آتش نشان از ۶ ایستگاه آتش نشانی بامداد امروز به محل حادثه اعزام شوند.

مدیر منطقه یکم عملیات اتش نشانی مشهد  روز شنبه در تشریح جزییات این آتش سوزی گفت: مقارن ساعت ۴:۳۳ دقیقه صبح امروز با اعلام خبر وقوع یک مورد آتش سوزی در کارگاه تولید جعبه و پالت های چوبی توسط نگهبان یکی از کارخانه های اطراف محل حریق، بلافاصله ۶ ایستگاه آتش نشانی با ۱۰ دستگاه خودروی اطفای حریق و یک دستگاه بیل میکانیکی به محل حادثه در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم قوچان اعزام شدند.

آتشپاد سوم مهدی رضایی افزود: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه  سوله ای مسقف با کاربری کارگاه تولید جعبه و پالت های چوبی و دپو اقلام تولید شده به مقدار تقریبی ۱۰۰ تن که در محوطه و مجاورت کارگاه بود و جمعاً به مساحت تقریبی هزار متر مربع کاملاً شعله ور شده بود.

وی بیان کرد: برای اطفای این حریق گسترده تعداد ۳۰ آتش نشان وارد عملیات شدند که با بهره گیری از امکانات لازم و یک دستگاه بیل مکانیکی موفق شدند با تلاشی خستگی ناپذیر این حریق گسترده را مهار کنند.

رضایی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی در بر نداشت و به گفته صاحب این کارگاه ۳ میلیارد ریال خسارت مالی برجای گذاشت.

وی افزود: به دلیل حجم گسترده آتش و بقایای بر جای مانده از آتش سوزی لکه گیری و ایمن سازی منطقه تا اواسط صبح امروز ادامه داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا