عباسی: رمضانی سرمربی‌گری تیم را قبول کند

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا محمد‌ رضا عباسی، درباره دیدار روز چهار‌شنبه تیمش در مقابل راه‌آهن و کسب پیروزی در مقابل این تیم، گفت: جایگاه تیم‌ها در ابتدای لیگ نشان‌دهنده کیفیت آن‌ها نیست و نباید بر این اساس مورد ارزیابی قرار بگیرند. تیم راه‌آهن تیم خوبی بود، اما بازی را خوب …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا محمد‌ رضا عباسی، درباره دیدار روز چهار‌شنبه تیمش در مقابل راه‌آهن و کسب پیروزی در مقابل این تیم، گفت: جایگاه تیم‌ها در ابتدای لیگ نشان‌دهنده کیفیت آن‌ها نیست و نباید بر این اساس مورد ارزیابی قرار بگیرند. تیم راه‌آهن تیم خوبی بود، اما بازی را خوب شروع کردیم. بازیکنان ما با همدلی و رفاقت و اجرای دستورات تاکتیکی مربی تیم، تیم برتر میدان بودند و اگر دقت می‌کردند، گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساندیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان افزود: از بازیکنانم راضی هستم. راه‌آهن در این دیدار به جز پنالتی‌ای که به دست آورد، موقعیت چندانی نداشت که این خود نشان‌دهنده قدرت تیم ماست.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا جلسه‌ای برای انتخاب سرمربی تیم داشته‌اند، اظهار کرد: چند جلسه کوتاه داشته‌ایم و به جزییات نپرداختیم. امروز هم ساعت ۱۱ جلسه دیگری را برگزار می‌کنیم تا نظر اعضای هیات مدیره را جویا شویم.

وی با بیان اینکه تا به حال گزینه خاصی را برای نیمکت سیاه‌جامگان در نظر نگرفته‌اند، ادامه داد: نظرمان بر این است که سعید رمضانی با تقویت کادرفنی، سرمربی تیم شود. اگر او این سمت را قبول کند بسیار خوب خواهد شد چرا که بازیکنان با او راحت هستند و او را قبول دارند. رمضانی از ابتدای تاسیس تیم در کنار ما بوده و جزوی از این تیم است.

عباسی گفت: اگر رمضانی به دلایلی که قبلا گفته نتواند سرمربی شود به گزینه‌های دیگر فکر می‌کنیم. البته او مسئول انتخاب سرمربی جدید است و خودش باید زحمت این کار را بکشد.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان درباره پرداخت مطالبات بازیکنان، خاطرنشان کرد: وقتی که به لیگ‌برتر آمدیم باید تابع قوانین باشیم و تا به حال هم ۳۰ درصد از دستمزد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کرده‌ایم. حتی به بعضی از بازیکنان تا حدود ۵۰ درصد از دستمزدشان پرداخته‌ایم.

وی در پایان با اشاره به حضور موثر رضا عنایتی در این تیم، اظهار کرد: رضا غنیمتی برای تیم ماست و بزرگ فوتبالیست‌های این شهر محسوب می‌شود. در دیدار با راه‌آهن علاوه بر گلی که زد، در چندین مورد برای تیم خلق موقعیت کرد. او فوق‌العاده زحمتکش است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا