سالگادو چهره اصلی تیم ستارگان

در حالی که گفته می شد تیم منتخب جهان یاران فیگو هستند در حقیقت در این تیم میشل سالگادو بود که مسوولیت و رهبری منتخب جهان را بر عهده داشت و صحبتهای اولیه برای حضور بازی خیرخواهانه و حضور تیم منتخب هم با سالگادو انجام شد. ضمن اینکه میشل سالگادو و پائولتا اولین بازیکنان تیم …

در حالی که گفته می شد تیم منتخب جهان یاران فیگو هستند در حقیقت در این تیم میشل سالگادو بود که مسوولیت و رهبری منتخب جهان را بر عهده داشت و صحبتهای اولیه برای حضور بازی خیرخواهانه و حضور تیم منتخب هم با سالگادو انجام شد. ضمن اینکه میشل سالگادو و پائولتا اولین بازیکنان تیم منتخب جهان بودند که به ایران وارد شدند.

گفتنی است سالگادو سال گذشته برای هماهنگی های اولیه این دیدار به ایران آمده بود. او پیش از این دیدار نیز در مراسم افتتاح یکی از نمایندگی های معتبر ورزشی در ایران شرکت کرد.

به همین دلیل هم بود که در رختکن تیم منتخب ستارگان با وجود اینکه ستاره هایی مثل فیگو، روبرتو کارلوس، دسایی و .. هر زمان که بازیکنان با هم صحبت می کردند به محض اینکه سالگادو شروع به حرف زدن می کرد همه دور او جمع می شدند و سعی می کردند خواسته های او را اجرا کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا