روحانی مچکریم!

یک وزیر کابینه دولت يازدهم از زمان نشستن بر كرسي وزارت با وجود داشتن پرونده هاي متعدد تخلفات رنگارنگ یک اپراتور چند ملیتی کمر همت بست و برای تعطیلی یا محدود کردن فعاليت یک اپراتور دیگر صد در صد ایرانی و انقلابی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده، تا جايي كه این آقای وزیر کار را …

یک وزیر کابینه دولت يازدهم از زمان نشستن بر كرسي وزارت با وجود داشتن پرونده هاي متعدد تخلفات رنگارنگ یک اپراتور چند ملیتی کمر همت بست و برای تعطیلی یا محدود کردن فعاليت یک اپراتور دیگر صد در صد ایرانی و انقلابی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده، تا جايي كه این آقای وزیر کار را به جایی رساند که ماه گذشته علاوه بر تهديد مدیران آن اپراتور ایرانی، ‌حدود ۴۰ میلیون شهروند ایرانی را هم تهدید به قطع ارتباط کرد.

تهدیدی که مصداق ماده ۶۹۸ آیین دادرسی، یعنی تشویش اذهان عمومی است. (صرفاً جهت اطلاع ایشان)
نكته جالب آنکه ،‌ آقاي وزير فقط چند ساعت بعد، صرفاًّ برای چاره انديشي به منظور رفع نیازهای شهروندانی که قرار است به زودی با دستور وي از خدمات یک اپراتور صد در صد ایرانی محروم شوند، به یکی از معاونان به ارث مانده از دولت‌های نهم و دهم این وزارتخانه دستور داد، به اين اپراتور چند ملیتی، مجوز ارائه خدمات اينترنت سراسري ثابت هم داده شود.
راستی آقای وزیر از کدام منبع برای خارجی‌ها در ایران هزینه می‌کند؟
مگر ايرانيان آن سرویس کذایی را نمی‌توانستند ارائه کنند، که اکنون قرار است درآمد آن به دلار و یورو از کشور خارج شده و به جیب شرکت‌های حامی صهیونیست‌ها برود؟
آیا زمانی که آقاي وزير تصمیم به این کار گرفت، فراموش کرد که بازرسی کل کشور یک سال و نیم پیش اين وزارتخانه را ملزم كرده بود به حمایت از این اپراتور پايان دهد؟
آیا ایشان فراموش کرده‌ اند که صهیونیست‌ها در قالب پیمانکار همین اپراتور، زمانیکه هنوز در تهران پوشش رادیویی کامل نداشتند، در حال عکسبرداری از تاسیسات فوق سری آب سنگین کشورمان در بیابانهای خنداب اراک بودند؟!
البته آن زمان آقای وزیر در وزارت امور خارجه و احتمالاً در سفرهای دور دنیا بوده و در جریان این مورد و موارد دیگر از ده‌ها و شاید صدها مورد کشف نشده از اقدامات این اپراتور چندملیتی نبوده‌اند.
آقای وزیر! وقتي با مدافعان خلیج فارس از ورزشگاه آزادی به جنوب رفتم ، نوجوانی بیش نبودم‌که دیدم، چگونه هموطنانم برای حراست از این آبراهه و جزایر ایرانی جانشان را در کف گرفته بودند، ولی شما ظاهراً شش سال فروش خاک ایران در خلیج همیشه فارس به اماراتی‌ها، به وسیله این اپراتور را هم نشنیده‌اید؟
برادران اهل سنت را در بلندی‌های شاخ شمیران به یاد دارم که چگونه جانفشانی کردند، اما شما احتمالاً توهین این اپراتور چند ملیتی و حرکت تفرقه آمیز آن را در بی حرمتی به یکی از پیشوایان آنها  هم احتمالا نشنیده‌اید.
خبر رشوه ۱۰ میلیون دلاری مسوولان آفریقای جنوبی‌ به مسوولان فدراسیون جهانی فوتبال و اعزام ده‌ها مدیر ارشد دولتی در حوزه ICT به بهانه فوتبال را پیگیر هستم. ولی شما حتماً به یاد ندارید که فدراسیون فوتبال ما هم مثل بعضی مسوولان نام خلیج همیشه فارس را با دو و نیم میلیارد تومان نا قابل که البته برای آنان رقم قابل توجه و دهان پر کنی بود، به اماراتی ها فروختند و دقیقاً و فقط بر حسب اتفاق، اتصالاتی‌ها هم نام خود را از جام فوتبال امارات برداشته و جام فوتبال این امیرنشین تازه تاسیس را به نام خلیج ع ر ب ی تغییر دادند.
آقای وزیر باز هم بگویم؟! هرچند کسی که نمی داند، یک ایرانی را نباید تهدید کرد، اگر تا فردا هم برایش بنویسی باز هم کار خود را می کند.
شاید بهتر باشد که ما هم همرنگ شما بشویم و صرفاً بگوییم، “روحانی مچکریم”.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا