گران‌ترین سیستم حمل‌ و نقل عمومی جهان

«تیسا جوول»، عضو پارلمان و سیاستمدار حزب کارگر انگلیس که خود را برای انتخابات شهرداری لندن در سال ۲۰۱۶ آماده می‌کند، تحقیقی را منتشر کرده که آشکار می‌سازد لندن در مقایسه با سایر شهرهای جهان، بالاترین نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی را دارد. روزنامه ایندیپندنت با انتشار این تحقیق نوشت: لندن در این زمینه …

«تیسا جوول»، عضو پارلمان و سیاستمدار حزب کارگر انگلیس که خود را برای انتخابات شهرداری لندن در سال ۲۰۱۶ آماده می‌کند، تحقیقی را منتشر کرده که آشکار می‌سازد لندن در مقایسه با سایر شهرهای جهان، بالاترین نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی را دارد.

روزنامه ایندیپندنت با انتشار این تحقیق نوشت: لندن در این زمینه از ۲۰ شهر بزرگ جهان از جمله نیویورک، پاریس و هنگ‌کنگ سبقت گرفته است.

در این تحقیق تاکید شده که بهای یک بلیط‌ منطقه ۱ تا ۶ شبکه حمل و نقل زیرزمینی یا همان متروی لندن که به شبکه Tube نیز معروف است در ساعت اوج رفت‌وآمد، ۵.۱۰ پوند یعنی بیش از دو برابر نرخ این بلیط در ۲۰ شهر بزرگ دنیا به استثنای «واشنگتن دی‌سی» است. پس از لندن، واشنگتن گرانترین نرخ این بلیط‌ ها را دارد.

این تحقیق نشان داده که بهای این نوع بلیط برای استفاده از متروی لندن، چهار برابر بیش از نرخ خدمات مشابه در پاریس، سه برابر بیشتر از نیویورک و ۱۰ برابر گران‌تر از مسکو است.

رسانه‌های داخلی انگلیس انتشار این تحقیق را مرتبط با رقابت‌های انتخاباتی شهرداری لندن می‌دانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا