شارژ گوشی آی فون خود را افزایش دهید

به گزارش خبرنگار موبنا،کاربران گوشی های آی فون می توانند گزینه Low Power Mode را دربخش تنظیمات باتری برای بهره‌مندی از افزایش سه ساعته شارژدهی باتری برای آیفون و آیپد، پیشنهاد می‌کند؛ که می‌توانند آن را فعال کنند. وقتی که میزان شارژ باتری در iOS 9 به ۲۰ و ۱۰ می رسد، پیشنهاد فعال‌سازی گزینه‌ی …

به گزارش خبرنگار موبنا،کاربران گوشی های آی فون می توانند گزینه Low Power Mode را دربخش تنظیمات باتری برای بهره‌مندی از افزایش سه ساعته شارژدهی باتری برای آیفون و آیپد، پیشنهاد می‌کند؛ که می‌توانند آن را فعال کنند.
وقتی که میزان شارژ باتری در iOS 9 به ۲۰ و ۱۰ می رسد، پیشنهاد فعال‌سازی گزینه‌ی Low Power Mode را به کاربر می‌دهد که در این حالت Low Power، سنسورها خاموش می‌شوند، اعلانیه‌های ایمیل غیرفعال شده و روشنایی نمایشگر کاهش می‌یابد.
به اضافه‌ی اینکه، نمایشگر سریع‌تر از قبل به حالت Sleep خواهد رفت و تصاویر پس‌زمینه‌ی متحرک، غیرفعال می‌شوند.
همچنین کارایی دستگاه و سرعت شبکه‌ی موبایل هم برای دستیابی به شارژدهی سه ساعته اضافی، کاهش می‌یابد.
گفته می شود که در این نسخه از سیستم عامل آی فون افزایش شارژ در گوشی تعبیه شده چرا که تا بیش از این چنین منویی برای افزایش شارژ وجود نداشت.
این حالت در آی فون در حالی است که Power Saving در سامسونگ گلکسی اس ۶، سرعت پردازنده را کنترل می‌کند، روشنایی نمایشگر و نرخ فریم ویدیو را کاهش می‌دهد و مواردی از این دست. حالت Ultra Power Saving هم نمایشگر را به رنگ خاکستری درمی‌آورد و بسیاری از نرم‌افزارها را غیرفعال می‌سازد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا