تعرض شیخ سعودی به دختر ۴ ساله‌اش

با وجود آن که دخترک ۴ ساله، علاوه بر تعرض جنسی از سوی پدر، در اثر شکنجه های وی به خونریزی شدید مغزی، شکسته شدن بازوی راست، شکستگی در مهره چهارم از ستون فقرات و ضربه شدید در ناحیه سر دچار شد و سپس جان خود را از دست داد، اما دادگاه متهم را تبرئه …

با وجود آن که دخترک ۴ ساله، علاوه بر تعرض جنسی از سوی پدر، در اثر شکنجه های وی به خونریزی شدید مغزی، شکسته شدن بازوی راست، شکستگی در مهره چهارم از ستون فقرات و ضربه شدید در ناحیه سر دچار شد و سپس جان خود را از دست داد، اما دادگاه متهم را تبرئه کرد.

نظام قضایی سعودی با اشاره به این که کشتن دختر کودک توسط پدرش « شیخ فیحان الغامدی» و تعرض جنسی به وی قبل از قتل، در زیر گروه پرونده های خشونت خانوادگی قرار می گیرد بیان کرد: از نظر قضایی هیچ دلیلی برای محکومیت پدر کودک وجود ندارد و وی تنها در امر تربیت فرزندش زیاده روی کرده است.

« منصور الخیزان»، وکیل متهم تصریح کرد: موکل وی به دلیل ارتکاب قتل خطا تبرئه شد و تنها به اتهام زیاده روی در امور تربیتی و کتک زدن فرزندش به تعزیز محکوم گردید.

این در حالی است که موکل به همین حکم تعزیزی نیز اعتراض کرده و مدعی شد این جرم را به دلیل فشار مادی و روانی مرتکب شده است.

از آن جا که وقوع این حادثه در عربستان باعث ایجاد جنجال های شدیدی در میان شهروندان شد، به گفته وکیل، متهم  در نظر دارد به دلیل انعکاس این مساله در رسانه های گروهی از مسوولین ارتباطی شکایت کند.

وی در حال حاضر به قید کفالت آزاد شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا