فیلم کیانوش عیاری آبان کلید می‌خورد

حسن آقا کریمی تهیه‌کننده سینما در گفتگویی در خصوص آخرین وضعیت فیلم «چاله چوله» گفت: به شرایط مساعد مورد نظر برای فیلمبرداری «چاله چوله» رسیده‌ایم و ان شاءالله آبان ماه کلید کار را خواهیم زد و فیلمبرداری را شروع می‌کنیم. وی در خصوص تهیه‌کننده فیلم گفت: تهیه‌کنندگی این اثر سینمایی بر عهده کانون پرورش فکری …

حسن آقا کریمی تهیه‌کننده سینما در گفتگویی در خصوص آخرین وضعیت فیلم «چاله چوله» گفت: به شرایط مساعد مورد نظر برای فیلمبرداری «چاله چوله» رسیده‌ایم و ان شاءالله آبان ماه کلید کار را خواهیم زد و فیلمبرداری را شروع می‌کنیم.

وی در خصوص تهیه‌کننده فیلم گفت: تهیه‌کنندگی این اثر سینمایی بر عهده کانون پرورش فکری است که خوشبختانه به خوبی این ارتباط و همکاری شکل گرفته و از این جهت خوشحالیم.

گفتنی است؛ فیلم «چاله چوله» به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه‌کنندگی حسن آقا کریمی است. این فیلم قصه سه جوان را روایت می‌کند که پیدا کردن مبلغ زیادی پول باعث به وجود آمدن اختلافاتی بین آن‌ها می‌شود که همین موضوع دخالت خانواده‌های آن‌ها را به همراه دارد.

قصه این فیلم در اهواز می‌گذرد و سکانس‌های آن نیز در آن شهر فیلمبرداری خواهد شد و اکثر بازیگران نوجوان و محلی هستند و از بازیگران چهره استفاده نشده است.

شایان ذکر است که عوامل این فیلم که در حوزه نوجوان ساخته می‌شود، سعی دارند فیلم را به جشنواره سی‌و‌چهارم فیلم فجر برسانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا