بررسی فنی ارزان ترین گوشی هوآوی

به گزارش خبرنگار موبنا، Huawei Ascend Y221 Dual SIM که در لیست گوشی های ارزان قیمت قرار دارد با بهای زیر ۲۰۰ هزار تومانی در سطح بازار موبایل عرضه می شود. این گوشی ارزان قیمت که قابلیت پیشتیانی از دو سیمکارت را دارد توانسته شمار بالایی از تقاضای مشتریان را از آن خود کند. از …

به گزارش خبرنگار موبنا، Huawei Ascend Y221 Dual SIM که در لیست گوشی های ارزان قیمت قرار دارد با بهای زیر ۲۰۰ هزار تومانی در سطح بازار موبایل عرضه می شود.
این گوشی ارزان قیمت که قابلیت پیشتیانی از دو سیمکارت را دارد توانسته شمار بالایی از تقاضای مشتریان را از آن خود کند.
از امکانات کلی این گوشی می توان به صفحه نمایش رنگی لمسی با سایز ۳.۵ اینچ و رزولوشن، سیستم عامل Android 4.4 KitKat و قابلیت‌های نرم‌افزاری اشاره کرد.
این گوشی دوسیمکارته با ۱۳۰ گرم وزن در ابعاد ۱۲.۳ × ۶۰.۶ × ۱۱۶.۵ میلی‌متری طراحی و تولید شده است که به با توجه به این وزن و ابعاد می توان گفت Ascend Y221 هوآوی گوشی خوش دستی به نظر می آید.
از نظر ساختار ظاهری سه کلید لمسی در پایین صفحه نمایش تعبیه شده که باعث روشن شدن صفحه می شود و موقع لمس کار درتاریکی را راحت می کند.
مهمترین ویژگی گوشی هوآوی مدل Ascend Y221 خوش دست بودن وسایز مناسب آن است که باعث می شود این گوشی به راحتی در جیب جای گیرد.
گوشی Huawei Ascend Y221 Dual SIM هوآوی دارای دوربین دو مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری است . با توجه به نوع قیمت این گوشی که در لیست ارزان های بازار قرار دارد نمی توان انتظار چندانی از دوربین آن داشت.
دوربین مدل فوق فاقد فلش است.
گوش Ascend Y221 Dual SIMهوآوی دارای صفحه نمایش رنگی لمسی ۳.۵ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۴۸۰ HVGA است.
تراکم پیکسلی صفحه نمایش این گوشی هوآوی ۱۶۵ پیکسل بر هر اینچ با تعداد ۲۵۶ هزار رنگ است.
از امکانات نرم افزاری این گوشی پرفروش هوآوی می توان به سیستم عامل Android 4.4 KitKat پشتیبانی از جاوا ، نمایش فایل های مایکروسافت آفیس و نمایش فایل های PDFاشاره کرد.
از پردازنده این گوشی می توان به MediaTek MT6572M Chipset Dual-Core CPU اشاره کرد.
حافظه داخلی ۴۰۹۶ مگابایتی، رم ۵۱۲ مگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD از جمله امکانات سخت افزاری این گوشی محسوب می شود.
همچنین شبکه های ارتباطی این گوشی شامل ۳G – GPRS – قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای GPS ، بلوتوث می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا