هشدار درباره زنان کارتن خواب تهران

حجت السلام و المسلمین میثم امرودی در مورد آمار زنان کارتن خواب با بیان اینکه هیچ کس آمار دقیقی ندارد، گفت: همه آمارهای ذهنی است و شهرداری تهران نیز مرجع ارائه امار نیست. وی با بیان اینکه در بهبودسازی وضعیت زنان کارتن خواب سازمان‌هایی همچون شورای اجتماعی کشور، استانداری، بهزیستی و… مسئولیت مستقیم دارند، افزود: …

حجت السلام و المسلمین میثم امرودی در مورد آمار زنان کارتن خواب با بیان اینکه هیچ کس آمار دقیقی ندارد، گفت: همه آمارهای ذهنی است و شهرداری تهران نیز مرجع ارائه امار نیست.

وی با بیان اینکه در بهبودسازی وضعیت زنان کارتن خواب سازمان‌هایی همچون شورای اجتماعی کشور، استانداری، بهزیستی و… مسئولیت مستقیم دارند، افزود: آسیب‌های اجتماعی، شهر را لکه دار می‌کند و تنها شهرداری سعی کرده است شهر را قابل دیدن کند.

معاون فرهنگی شهردار تهران با اشاره به لزوم بازپیوند زنان کارتن خواب به خانواده‌هایشان گفت: اگر زنجیره حمایت و جمع آوری زنان کارتن خواب همچون ایجاد اشتغال، ترک اعتیاد، بازپیوند به خانواده و… کامل نشود یقینا تعداد این افراد روزبه‌روز افزایش می یابد.

امرودی افزود: متاسفانه تعداد بانوان کارتن خواب نه در مقایسه با مردان بلکه با جنس خود نسبت به گذشته زیادتر شده است و شهرداری تهران برای بهبود این وضعیت آمادگی دارد تا به سایر سازمان ها کمک کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا