مه گرفتگی در استان های اردبیل و مازندران

همچنین در استان خوزستان محورهای سربندر آبادان، سربندر رامشیر و سربندر هندیجان گرد و غبار و کاهش دید گزارش شده است. بر اساس این گزارش، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است. این گزارش می افزاید، در بیشتر محورهای استان های مازندران و گیلان و خراسان رضوی محور قوچان چناران …

همچنین در استان خوزستان محورهای سربندر آبادان، سربندر رامشیر و سربندر هندیجان گرد و غبار و کاهش دید گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

این گزارش می افزاید، در بیشتر محورهای استان های مازندران و گیلان و خراسان رضوی محور قوچان چناران بارش پراکنده باران گزارش شده و ترافیک در محور کرج چالوس از ابتدای محور تا سد امیرکبیر، باند شمالی آزادراه تهران کرج محدوده اتمسفر تا پل فردیس و باند شمالی آزادراه کرج قزوین محدوده پل فردیس تا مهرویلا نیمه سنگین اعلام شده است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

همچنین سازمان هواشناسی تهران با ارسال اطلاعیه ای به ایرنا اعلام کرد که با گذر سامانه بارشی از عرض های شمالی، در بعدازظهر روز شنبه هفتم شهریورماه در ارتفاعات استان تهران به ویژه در شهرهای فیروزکوه، دماوند، آبعلی و لواسانات، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود؛ بر این اساس توصیه شده تا برای جلوگیری از خطر احتمالی طغیان مسیل، رودخانه ها و رعد و برق، تمهیدات لازم اتخاذ شود.

بر اساس گزارش این سازمان، در روز شنبه هفتم شهریورماه در شهر تهران و شهرهای جنوبی این استان غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا