چرا هیچکس خدمات رگولاتور را نمی بیند؟

خدماتی که با هدف اعمال فشار بر اپراتور نوپای رایتل،خوش خدمتی به اپراتور قانون گریز ام.تی.ان. – ایرانسل،  و انحراف افکارعمومی و رسانه ها از ابلاغیه دستگاه قضایی صادر شده بود. با وجود گذشت حدود یکسال از اجرایی شدن ارائه خدمات نسل های سوم و چهارم هنوز تکلیف پیوست فرهنگی این خدمات مشخص نشده و …

خدماتی که با هدف اعمال فشار بر اپراتور نوپای رایتل،خوش خدمتی به اپراتور قانون گریز ام.تی.ان. – ایرانسل،  و انحراف افکارعمومی و رسانه ها از ابلاغیه دستگاه قضایی صادر شده بود.
با وجود گذشت حدود یکسال از اجرایی شدن ارائه خدمات نسل های سوم و چهارم هنوز تکلیف پیوست فرهنگی این خدمات مشخص نشده و وضعيت زیرساختهای فنی هم كه نیاز به توضیح ندارد.
اين در حاليست كه رگولاتور حتی حاضر به پاسخگویی درباره حمایت های تمام قد خود از یک اپراتور چندملیتی قانون گریز دارای پرونده تخلفات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی مختلف نیست.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور یا به قولی رگولاتور ارتباطات کشور، ماه گذشته و در حالیکه هنوز در چرایی و چگونگی ارائه مجوز نسل های سوم وچهارم پرسشهای بسیاری را بی پاسخ گذاشته، برای ارائه خدمات نسل پنجم موبایل، يك شوی رسانه ای برگزار کرد.
این شو جدید در حالی برپا شد که دو کشور صاحب دانش فنی و سازنده بزرگ تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری ارتباطی جهان ( ژاپن و کره جنوبی ) پیش بینی کرده اند، شهروندان آنها طی سالهای ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ ميلادي ( سه تا پنج سال دیگر) بتوانند از خدمات نسل پنجم تلفن همراه استفاده کنند.
حال بايد پرسيد، چرا هيچكس در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه دولت و دستگاههای نظارتی کشور خدمات تاریخی رگولاتور را نمی بیند؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا