دختر نوجوان پس از خاکسپاری!

دختر نوجوانی که با ایست قلبی در هندوراس مرده بود، یک روز پس از خاکسپاری زیر خاک گور زنده شد و با شنیدن صدای جیغ و فریادهایش او را با کندن قبر از درون تابوت بیرون آوردند. «نیسی پرز» ۱۶ ساله که ازدواج کرده و سه ماهه باردار بود، پس از حمله قلبی به حال …

دختر نوجوانی که با ایست قلبی در هندوراس مرده بود، یک روز پس از خاکسپاری زیر خاک گور زنده شد و با شنیدن صدای جیغ و فریادهایش او را با کندن قبر از درون تابوت بیرون آوردند.

«نیسی پرز» ۱۶ ساله که ازدواج کرده و سه ماهه باردار بود، پس از حمله قلبی به حال اغما درآمد و پزشکان تأیید کردند که این زن نوجوان مرده و قلبش از کار افتاده است.

اعضای خانواده نیسی پرز در کمال ناباوری پیکرش را در تابوتی قرار دادند و سپس به خاک سپردند. تنها یک روز پس از خاکسپاری این زن نوجوان شوهرش که بشدت از غم از دست دادن وی سوگوار بود، به سر مزارش رفت و هنگامی که در کنار گور همسر فوت‌شده‌اش نشسته بود، به ناگاه با شنیدن صدای جیغ و فریادهایی از زیر خاک قبر او به وحشت افتاد.

این مرد به سراغ کارکنان گورستان رفت و گورکن‌ها وقتی تابوت را از زیر خاک درآوردند، نیسی (زن نوجوان) را زنده یافتند و او را از درون تابوت بیرون آوردند.دکتر «کلودیا لوپز» از پزشکان معالج «نیسی» می‌گوید: «احتمالاً این دختر دچار حمله قلبی ناشی از ترس شده و برای چند ساعت فعالیت قلبش متوقف شده و همه او را مرده دانسته‌اند.»

این در حالی است که مادر «نیسی» پزشکان را مقصر شناخته که مرگ دخترش را تأیید کرده‌اند و با گواهی فوت صادره از طرف آنها دخترشان را به خاک سپرده‌اند.«عیسی ویلونووا» یکی از کارگران گورستان می‌گوید پس از خاکسپاری دختر همان شب صدایی همچون فریاد کمک از قبرش شنیدم اما خودم را متقاعد کردم که دچار وهم و خیال شده‌ام و به آن توجه نکردم.

شوهر نیسی که از زنده شدن همسرش همچنان بهت‌زده است، می‌گوید نمی‌توانستم غم از دست دادنش را باور کنم. همه چیز به یکباره تغییر کرد و او دوباره زنده شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا