حمله شدید حسینیان به روحانی

وی اظهار داشت: اینکه چرا ریس جمهور در این مرحله این موضوع را مطرح کردند به این دلیل است که آقای روحانی برای خودشان پایگاه مردمی نمی بینند ناچارند برای تحریک و گرایش اصلاح طلبان به ریس جمهور حرف‌هایی را بزنند که آنها خوششان بیاید. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:در موقعیتی …

وی اظهار داشت: اینکه چرا ریس جمهور در این مرحله این موضوع را مطرح کردند به این دلیل است که آقای روحانی برای خودشان پایگاه مردمی نمی بینند ناچارند برای تحریک و گرایش اصلاح طلبان به ریس جمهور حرف‌هایی را بزنند که آنها خوششان بیاید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:در موقعیتی که در کشور نیاز به آرامش و همدلی است و تاکید رهبری بر همدلی است نباید ریس جمهور به بحث های اختلافی دامن بزند.

وی تصریح کرد: از نظر من این حرف‌های بی منطق اینقدر اعتبار ندارد که بخواهد جایگاه شورای نگهبان را زیر سوال ببرد ،شورای نگهبان مشروعیتش را از قانون اساسی گرفته است و حمایت های که امام خمینی به عنوان ملاک ایمان و غیر ایمان آن‌ را تلقی کرده اند حاکی از اهمیت و جایگاه شورای نگهبان دارد .

حسینیان با اشاره به این سخن امام خمینی که فرمودند کسی حق ندارد با شورای نگهبان برخورد خصمانه داشته باشد گفت: با این سخنان از اعتبار شورای نگهبان کاسته نمی شود بلکه موجب می شود که اختلافاتی بوجود آید و شاید هدف نیز این باشد که با توجه به اینکه برجام در مجلس و بین حقوقدان‌ها مطرح است و بسیاری از مواد آن موجب شده است عزت ایران زیر سوال برود را می خواهند با طرح مسائل جدید تحت شعاع قراردهند تا نگاه اصلی جامعه را به سمت دیگری سوق دهند.

این نماینده جبهه پایداری در مجلس گفت:ریس جمهور آنقدر  اعتباری ندارد که بخواهد اعتبار شورای نگهبان را از بین ببرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا