اتهام قتل به گردن مردان نقابدار

كارگر غيرمجاز افغان كه متهم است پس از قتل در كارگاه رب‌سازي از محل گريخته بود، در اردوگاه افاغنه شناسايي و قبل از فرار از كشور بازداشت شد. صبح روز ۲۲ مردادماه، قاضي احمدبيگي، بازپرس ويژه قتل با تماس مأموران پليس از كشف جسد مردي افغان در كارگاه رب‌سازي در يافت‌آباد باخبر شد و خود …

كارگر غيرمجاز افغان كه متهم است پس از قتل در كارگاه رب‌سازي از محل گريخته بود، در اردوگاه افاغنه شناسايي و قبل از فرار از كشور بازداشت شد.

صبح روز ۲۲ مردادماه، قاضي احمدبيگي، بازپرس ويژه قتل با تماس مأموران پليس از كشف جسد مردي افغان در كارگاه رب‌سازي در يافت‌آباد باخبر شد و خود را به محل رساند. بررسي‌ها نشان داد كه جسدي متعلق به مردي افغان است كه با ضربات چاقو كشته شده است.

خواهرزاده مقتول در شرح ماجرا به بازپرس گفت: لحظاتي قبل يكي از هموطنانم كه صفي‌ نام دارد با تلفن همراهم تماس گرفت و خواست خودم را به اين محل برسانم. او گفت كه دايي‌ام چاقو خورده و به مراقبت نياز دارد. وقتي خودم را رساندم، متوجه شدم كه فوت شده است.

بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني، كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران به دستور بازپرس دست به تحقيق زدند و متوجه شدند صفي محل زندگي خودش را تغيير داده است. رديابي‌هاي پليس بعد از تحقيق بيشتر نشان داد كه صفي براي خارج شدن از كشور راهي اردوگاه افغان‌ها در ورامين شده است، بنابراين وي را بازداشت كردند.

او در بازجويي‌ها، جرم قتل را انكار كرد و اتهام را به گردن مردان نقابدار انداخت. وي گفت شب حادثه در اتاق نگهباني مقتول مهمان بودم كه دو مرد نقابدار وارد شدند. آنها گفتند كه با مقتول اختلاف حساب دارند. اختلاف آنها به درگيري ختم شد و با تهديد از من خواستند خواهرزاده مقتول را خبر كنم كه قبول كردم. بعد از فرار مردان نقابدار متوجه شدم كه مقتول فوت شده است. من هم ترسيدم و از آنجا كه به صورت غيرمجاز راهي ايران شده بودم، قصد داشتم خودم را به كشورم برسانم كه بازداشت شدم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا