توسعه مخابراتی در قرچک دنبال خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی روز چهارشنبه در پایان سفر خود به شهرستان قرچک با اشاره به موفقیت های دولت در حوزه روابط بین الملل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصول اسلامی و اعتقادات و حفظ میراث امام این نیست که با دنیا سر جنگ داشته باشیم بلکه امروز روابط ما با همسایگان، کشورهای …

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی روز چهارشنبه در پایان سفر خود به شهرستان قرچک با اشاره به موفقیت های دولت در حوزه روابط بین الملل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصول اسلامی و اعتقادات و حفظ میراث امام این نیست که با دنیا سر جنگ داشته باشیم بلکه امروز روابط ما با همسایگان، کشورهای اسلامی، آسیایی و قاره های دیگر بازسازی شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در مذاکرات هسته ای بر اساس خطوط ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری که به عنوان خطوط قرمز مشخص شد بود، کار شد و پس از مدت ها و با تلاش فراوان به موفقیت های خوبی در مذاکرات رسیدیم.

وی ادامه داد: در نتیجه این توافق، حقوق هسته ای ملت بزرگ ایران حفظ و تحریم های ظالمانه ای که بر ملت ایران تحمیل شد در سند مورد توافق برداشته شد.

واعظی با اشاره به فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد یادآور شد: کشورهایی که ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل قرار دارند، تهدیدی علیه صلح و امنیت جهان محسوب می شوند و امروز با مذاکره موفق شدیم تا کشورهایی که قطعنامه های ظالمانه علیه ایران صادر می کردند با ایران وارد مذاکره شده و حرف های گذشته خود را برگردانند و لغو کنند.

وی متذکر شد: موفقیت در مذاکرات هسته ای متعلق به گروه و جناح خاصی نیست بلکه متعلق به نظام است.

واعظی در مورد مسائل مخابراتی شهرستان قرچک نیز متذکر شد: تلاش داریم تا با کمک مردم و مسئولان، مسائل مخابراتی را در این منطقه گسترش دهیم و تأمین اینترنت در روستاهای این شهرستان نیز در دستور کار قرار می گیرد.

وی گفت: در زمینه آنتن دهی در جاده های اصلی این منطقه نیز گروهی را مأمور به بررسی وضعیت موجود خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا