بيت الله عباسپور به كُما رفت

اين گزارش حاكي است كليه هاي عباسپور از كار افتاده و تنفس هم با دستگاه انجام مي شود و وضعيت او موجب نگراني دوستان و اعضاي خانواده اوست. يادآور مي شود: با اين كه مقدمات اعزام بيت الله عباسپور به خارج از كشور فراهم شده بود اما با وخامت حال وي، پزشكان اجازه انتقال ندادند …

اين گزارش حاكي است كليه هاي عباسپور از كار افتاده و تنفس هم با دستگاه انجام مي شود و وضعيت او موجب نگراني دوستان و اعضاي خانواده اوست.

يادآور مي شود: با اين كه مقدمات اعزام بيت الله عباسپور به خارج از كشور فراهم شده بود اما با وخامت حال وي، پزشكان اجازه انتقال ندادند و همچنان در بيمارستان آتيه بستري است و تحت نظر قرار دارد.

وی به يك بيماري نادر – واسکولیت – مبتلاست. واسكوليت به معني التهاب و ورم رگ‌های خونی است. التهاب رگ‎ها می‎تواند موجب ورم دیواره رگ‎ها و در نتیجه کاهش جریان گردش خون و حتی انسداد رگ‎ها و عدم خون‎رسانی به بافت‌ها و اندام‎های مختلف بدن شود.

اين ورزشكار كه متولد ۱۳۵۸ در بيجار و باليده وپرورش يافته در كرج و به سبب اخلاق نيك نيز در اين شهر زبانزد است تنها ايراني يي است كه به مسابقات فينال مستر المپيا – معتبرترين تورنمنت بين المللي پرورش اندام- راه يافته و جداي آن  نيز بارها در سطوح ملي و بين المللي افتخار كسب كرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا