ظریف: تحریم با انتخابات شکست خورد

در این مراسم خانواده‌های شهدای شهریورماه از جمله شهیدان رجایی، باهنر، اندرزگو، عراقی و لاجوردی با اهدای لوحی از تلاش‌های ظریف تقدیر کردند. دکتر محمدجواد ظریف در این مراسم گفت: تحریم با انتخابات شکست خورد نه با مذاکرات و در واقع انتخابات و مشارکت مردم در این صحنه باعث شد که تحریم‌ها متوقف شود. او …

در این مراسم خانواده‌های شهدای شهریورماه از جمله شهیدان رجایی، باهنر، اندرزگو، عراقی و لاجوردی با اهدای لوحی از تلاش‌های ظریف تقدیر کردند.

دکتر محمدجواد ظریف در این مراسم گفت: تحریم با انتخابات شکست خورد نه با مذاکرات و در واقع انتخابات و مشارکت مردم در این صحنه باعث شد که تحریم‌ها متوقف شود.

او در بخشی از سخنانش تصریح کرد: انتخابات سالم و درست باعث شد قدرت منطقه‌یی‌ ایران افزایش پیدا کند. حمایت ما از گروهای مقاومت چون حزب الله مبنای قدرت ماست. بهانه‌ی هسته‌ای برای این بود که ایران را از قدرت منطقه‌یی خود تخلیه کنند. آن‌ها در این راستا می‌خواستند ایران را به موجودی خطرناک تبدیل کنند و پروژه امنیت‌سازی ایران را آغاز کردند.

ظریف در بخشی از صحبت‌هایش گفت: ایران عامل امنیت‌ساز در منطقه است و ما کشور امنیت‌ساز هستیم. جمهوری اسلامی ایران ذاتا یک موجود تهدیدزا نیست بلکه ثبات‌ساز است.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا