فعالیت ۱۱۰ مدرسه تک‌ دانش‌آموزه در کشور

علی اصغر فانی روز سه شنبه در شورای اداره شهرستان بهار افزود: در دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول نظام سلامت حرکت‌های خوبی انجام شد و عدالت درمانی سراسر کشور را در بر گرفت که این از حرکت‌های خوب دولت محسوب می‌شود و مردم با این خبرهای خوب احساس امنیت و آرامش دارند. …

علی اصغر فانی روز سه شنبه در شورای اداره شهرستان بهار افزود: در دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول نظام سلامت حرکت‌های خوبی انجام شد و عدالت درمانی سراسر کشور را در بر گرفت که این از حرکت‌های خوب دولت محسوب می‌شود و مردم با این خبرهای خوب احساس امنیت و آرامش دارند.

وی در ادامه از همدلی و همزبانی مردم همدان و استقبال بی‌نظیر آن‌ها در صبح امروز قدردانی کرد و گفت: مردم خوب همدان، افرادی مهمان‌نواز هستند و مردم خوب بهار همراهی خوبی داشته‌اند و امیدواریم دولت شایستگی خدمت به مردم را داشته باشد.

فانی اظهار کرد: دولت یازدهم دولت راست‌گویان، پاک‌دلان بوده به گونه ای که رییس جمهور قول داد دولتی راستگو تشکیل دهد و این موضوع محقق شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این دولت توفیقات ارزشنمدی را کسب کرده چرا که در دوران قبل از ریاست جمهوری، میزان تورم در کشور ۴۰ درصد بود و در حال حاضر به استناد مرکز آمار ایران تورم کشور به ۱۳.۸ دهم درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر می توان گفت تورم کشور ظرف دو سال متوالی با کاهش بیش از ۲۵ درصدی همراه بوده و در کشور رشد اقتصادی بی نظیر و خوبی اتفاق افتاده و این امور حاصل خدمات دولت تدبیر و امید است.

فانی تصریح کرد: یکی از دیگر توفیقات دولت تدبیر و امید مذاکرات ۱+۵ بوده که اقدامات خوبی در این خصوص انجام شد و این دولت توانست به خوبی در کارنامه خود ثبت کند.

وی از حمایت‌های مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر کرد و گفت: تمامی این امور به پشتوانه رهبر معظم انقلاب به ظهور رسیده است.

فانی به حوزه آموزش و پرورش اشاره و اظهار کرد: در این دولت با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۹۹ درصد دانش‌آموزان در سنین ۶ تا ۱۱ سال، تحت پوشش مناطق روستایی و محروم هستند و به این ترتیب تمامی مردم از خدمات آموزش و پرورش بهره‌مند می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: طی سال گذشته در کشور ۱۱۰ مدرسه تنها با یک دانش آموز اداره می‌شد که این موضوع نشان دهنده اهمیت آمورش است و این امر نشان می‌هد که دولت به دنبال عدالت آموزشی بوده و حتی یک دانش‌آموز هم نباید خارج از مدرسه بماند.

فانی گفت: از تاریخ یکم مهر سال‌جاری رتبه‌بندی معلمان انجام خواهد شد و برای این امر یکهزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: فرزندان فرهنگی در اولویت استخدام قرار دارند ودر مراکز تربیت معلم نیز پذیرش فرزندان فرهنگی اولویت خواهند داشت.

وی گفت: تمامی خدمات درمانی که برای شاغلان فرهنگی در نظر گرفته می‌شود برای بازنشستگان فرهنگی نیز همان طرح‌ها اجرا خواهد شد و ما پیگیر این موضوع هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در مجموعه آموزش و پرورش به علت گستردگی پرسنل ، طرح‌های مورد نظر به تدریج اجرا می شود و امید است بتوانیم به کیفیت آموزشی مورد نظر دسترسی داشته تا فرهنگیان نسبت به سایر کارکنان دولت احساس تبعیض نکنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا