احمد خاتمی: از دولت حمایت می‌کنیم

آیت‌الله سید احمد خاتمی بعدازظهر امروز در یادواره ۷۲ شهید سادات و همنام امام رضا (ع) اقلید که با حضور امام‌ جمعه، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، معاون فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی، خانواده شهدا و مردم ولایت‌مدار این شهرستان در مصلای نماز جمعه برگزار شد با اشاره به لزوم حفظ و ترویج آرمان شهدای …

آیت‌الله سید احمد خاتمی بعدازظهر امروز در یادواره ۷۲ شهید سادات و همنام امام رضا (ع) اقلید که با حضور امام‌ جمعه، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، معاون فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی، خانواده شهدا و مردم ولایت‌مدار این شهرستان در مصلای نماز جمعه برگزار شد با اشاره به لزوم حفظ و ترویج آرمان شهدای اسلام و انقلاب اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای سادات همنام امام رضا (ع) در دهه پربرکت کرامت کار ارزشمندی است.

وی با اشاره به هفته دولت و روز کارمند عنوان داشت: خدمت به مردم فضیلت و خدمت به مردم مؤمن و وفادار ایران فضیلتی مضاعف است.

آیت‌الله خاتمی به نعمت‌های وافر مادی و معنوی که خداوند به انسان‌ها عطا کرده اشاره و بیان داشت: وجود و هستی و فضل فراوانی که خدا به ما داده از نعمت‌های مادی است که برخی انسان‌ها قدردان آن هستند و برخی به‌درستی متوجه این نعمت‌ها نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه ایمان از نعمت‌های معنوی است که خداوند به ما عنایت کرده به امنیت موجود در ایران اشاره و عنوان کرد: با نگاهی به کشورهای همسایه و بررسی جنایاتی که نسبت به مردم آنان می‌شود مانند عراق که جانوران داعشی آنجا را به خاک و خون کشیدند، افغانستانی که آمریکا برای خود در آنجا حق آب و گل قائل است، پاکستان که مردم امنیت جانی ندارند، ترکیه که خود به داعش دفتر داد و برای آنان بازارچه مرزی باز کرد و اکنون همان ماری که در آستین می‌پروراندند به جان خودشان افتاده و… به‌وضوح می‌فهمیم که ایران بهشتی در این جهنم است.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون آمریکا چند بار تصمیم حمله به ایران را گرفته اما هیچ‌گاه جرئت چنین کاری را نیافته چراکه خدا رعب و ترس شدیدی به دل دشمنان ایران اسلامی انداخته که هر بار ناکام می‌شوند.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: ایران بااقتدار و قاطعیت اعلام کرده و پای حرفش هم ایستاده که اگر روزی داعش تا ۴۰ کیلومتری مرز ما بیایید اثری از او باقی نخواهد ماند.

وی وحدت را نعمت بزرگ دیگری خواند و بیان داشت: وحدت مجلس، دولت و قوه قضائیه با رهبری شجاع، مقتدر، دوراندیش و بادرایت که موجب آرامش و امنیت ایران شده لطف بیکران اللهی است که باید شکر گزارده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه نقد در ایران آزاد است تصریح کرد: دولت متعلق به ما و مردم است و تمام ارکان و اقشار این نظام از دولت حمایت می‌کنند اما این به معنی عدم نقد به دولت نیست.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اهداف شوم دشمنان در تضعیف و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: ایجاد تفرقه و نفاق سلاح دشمنان قسم‌خورده ایران و اسلام برای رسیدن به اهدافشان است که مردم و مسئولان باید با وحدت، همدلی و انسجام بیشتر و بهتر آنان را ناکام کنند.

امام‌جمعه موقت تهران بابیان اینکه این روزها روزهای سخن گفتن از سیاست‌های شیطانی انگلیس است به چند نمونه از توطئه‌های این کشور مستبد علیه ایران اشاره و خطاب به مسئولان گفت: من کاری به باز شدن یا نشدن سفارت انگلیس در ایران ندارم اما اجازه ندهید که آدم‌های غرب‌زده با این شیطان‌صفتان ملاقات کرده و قلم‌های خائن در ازای دریافت پول تفرقه‌افکنی کنند و وحدتی که در سایه اسلام به ایران ارزانی شده به خطر بیفتد.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: انگشتان دست در شرایط عادی از یکدیگر فاصله‌ دارند اما در موقع خطر مشت می‌شوند و ما نیز باید در مقابل آمریکا و انگلیس مشت محکمی باشیم که آنان بترسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به نعمت ولایت اشاره و عنوان کرد: اسلام نعمت است اما بدون ولایت و امامت (علی (ع) ناقص می‌شود.

امام‌جمعه موقت تهران در پایان سخنان خود بابیان اینکه مقام معظم رهبری تنها یک رهبر سیاسی نیست بلکه نایب امام زمان است تأکید کرد: حفظ و هدایت انقلاب اسلامی ایران از ابتدای انقلاب و طی حوادث و اتفاقات گوناگون مانند ترور، جنگ تحمیلی هشت‌ساله، شش کودتا، فتنه ۸۸ و کودتای مخملی و… تاکنون به برکت مدیریت و درایت ولی‌فقیه بوده است ازاین‌رو پشتیبانی از ولایت‌فقیه باید سرلوحه کار مردم و مسئولان قرار داشته باشد تا کشور حفظ شود و خون شهدا هدر نرود.

دکمه بازگشت به بالا