استقبال فوق العاده از فیلم محمد رسول الله

رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی با اشاره به فروش فوق العاده فیلم «محمد رسول الله (ص)» در روز اول گفت: ۹۵% بلیت های روز اول این فیلم به صورت اینترنتی به فروش رفته و با توجه به اینکه روز چهارشنبه، روز شروع اکران فیلم «محمد رسول الله(ص)» است اما استقبا فوق العاده ای از …

رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی با اشاره به فروش فوق العاده فیلم «محمد رسول الله (ص)» در روز اول گفت: ۹۵% بلیت های روز اول این فیلم به صورت اینترنتی به فروش رفته و با توجه به اینکه روز چهارشنبه، روز شروع اکران فیلم «محمد رسول الله(ص)» است اما استقبا فوق العاده ای از آن به عمل آمده تا جایی که حتی در بعضی از سئانس های این فیلم ظرفیت سالن تکمیل شده و دیگر بلیت فروشی نداریم.

او افزود: دو سالن برای اکران تجهیز شد و به سالن های نمایش دهنده این فیلم اضافه شد اما با وجود استقبال فراوان مجبور شدیم که ۳ سالن دیگر هم که در حال تجهیز شدن بودند را در روز اول اضافه کنیم تا در سه سئانس پایانی سینما آزادی با ۵ سالن این فیلم را نمایش دهیم.

سعیدی پور در مورد فروش روزهای پنجشنبه و جمعه فیلم «محمد رسول الله(ص)» گفت: خرید اینترنتی را برای روزهای پنجشنبه و جمعه مجددا باز گذاشته ایم که باز هم در مجموع استقبالخوبی شد.

مدیر سینما آزادی در مورد ارزیابیش از اختصاص دو سرگروه به فیلم «محمدرسول الله(ص)» اظهار داشت: توانایی فیلم برای جذب مخاطب بسیار مهم است در غیر این صورت اگر تمام سینماهای کشور را هم به یک فیلم اختصاص دهند اگر فیلم توانایی لازم را برای جذب تماشاچی نداشته باشد، نمی فروشد، درست است که روی کاغذ به این فیلم دو سرگروه اختصاص داده شده اما باید دید که در فروش چقدر مردم از فیلم استقبال خواهند کرد.

او افزود: تبلیغات خود مردم برای افزایش مخاطبان فیلم بسیار مهم است و اگر در روز اول مردم پس از دیدن فیلم آن را دوست داشته باشند با تبلیغات می توانند تماشاچیان بیشتری را به سینما بکشانند.

رضا سعیدی پور در پایان، پیش بینی خود را از فروش فیلم «محمد رسول الله(ص)» اینگونه عنوان کرد: خوشبختانه این فیلم از ابتدا با استقبال خوبی مواجه شده است اما با این حال باید دید در هفته اول اکران، مردم چقدر برای دیدن این فیلم به سینما می روند اما پیش بینی می کنم که فروش بسیار خوبی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا