آگهی منتسب به فیلم «محمد» جعلی است

در چند روز اخیر در فضای مجازی یک آگهی دست به دست می‌چرخد که در آن اعلام شده برای خرید تعداد بالای بلیت فیلم «محمد رسول الله» به عنوان نذری با یک شماره تلفن همراه تماس گرفته شود. در پیگیری های خبرگزاری مهر مشخص شد این شماره متعلق به یکی از تهیه‌کنندگان سینمای ایران است …

در چند روز اخیر در فضای مجازی یک آگهی دست به دست می‌چرخد که در آن اعلام شده برای خرید تعداد بالای بلیت فیلم «محمد رسول الله» به عنوان نذری با یک شماره تلفن همراه تماس گرفته شود.

در پیگیری های خبرگزاری مهر مشخص شد این شماره متعلق به یکی از تهیه‌کنندگان سینمای ایران است که بدون اطلاع وی شماره‌اش مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. همچنین محمدرضا صابری مدیر شرکت «نور تابان» پخش‌کننده اثر نیز از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و انتساب این موضوع به فیلم را رد کرد. وی همچنین تاکید کرد هر نوع اطلاعات و تبلیغات تنها از طریق شرکت پخش‌کننده مورد وثوق و استناد است.

و اما جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینمای ایران که شماره‌اش در این آگهی آمده است به خبرنگار مهر،گفت: در دو روز اخیر با تماس‌های مکرری مواجه شدم که درباره بلیت فیلم «محمد رسول الله (ص)» مطالبی را مطرح می‌کردند و من اصلا نمی‌دانستم موضوع از چه قرار است.

وی ادامه داد: در این آگهی چنین عنوان شده بود با توجه به اکران قریب‌الوقوع فیلم «محمد رسول الله (ص)» لازم است بانیان خیر جهت خرید نذری بلیت فیلم اقدام کنند و تاکید کرده بود که برای خرید ۱۰۰۰ بلیت با شماره تلفنی که داده بود تماس گرفته شود.

نوروزبیگی تاکید کرد: من اصلا از این موضوع خبر ندارم و متاسفم که چنین شوخی‌ای باعث ایجاد مزاحمت شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی اکرانی موفق داشته باشد و مردم به تماشای این اثر سینمایی بنشینند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا