خطاهای‌ احمدی‌نژاد‌ به‌ پای‌ اصولگرایان‌ نوشته‌ شد

محمد‌نبی حبیبی عصر امروز در جمع اصولگرایان اسفراین، اظهار داشت: انتخابات مهم و حساسی را در پیش داریم که نباید از آن غفلت شود. وی افزود: اگر اصولگرایان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با وجودی که مطلق رأی‌شان با مطلق رأی رقبا یک مقداری کمتر شد و اگر با نامزد واحد به میدان می‌آمدند اعتماد …

محمد‌نبی حبیبی عصر امروز در جمع اصولگرایان اسفراین، اظهار داشت: انتخابات مهم و حساسی را در پیش داریم که نباید از آن غفلت شود.

وی افزود: اگر اصولگرایان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با وجودی که مطلق رأی‌شان با مطلق رأی رقبا یک مقداری کمتر شد و اگر با نامزد واحد به میدان می‌آمدند اعتماد مردم را جلب می‌کردند و از ریزش آرای جریان اصولگرای خود جلوگیری به عمل می‌آوردند، به طور قطع آن نامزد واحد اصولگرایان پیروز می‌شد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: در همان دوره همه کارهای اشتباه آقای احمدی‌نژاد به پای ما نوشته شده بود و هر خطایی که دولت نهم و دهم مرتکب می‌شد به پای اصولگرایان می‌نوشتند.

حبیبی عنوان کرد: اساساً آنهایی که تمام خطاهای احمدی‌نژاد مخصوصاً در دور دوم را به پای اصولگرایان می‌نویسند، یک نوع ظلم و بی‌انصافی است، خود احمدی‌نژاد در دور دوم چه حسن‌نیتی نسبت به اصولگرایان داشت؛ با وجود اینکه چنین ضرباتی را خورده بودیم معتقدیم که اگر در دوره یازدهم ریاست جمهوری با نامزدی واحد از مجموعه اصولگرایان وارد میدان می‌شدیم، قطعاً برنده میدان بودیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تبیین کرد: در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی رقبای ما حضوری کم‌رنگ داشتند و حضور اصولگرایان با سلیقه‌های مختلف کاملاً پررنگ بود.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در مقابل یکدیگر بودند با این وجود محصول انتخابات مجلس به نفع کامل اصولگرایان حاصل شد، اما در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی که در پیش داریم تفاوت‌ها بسیار زیاد است و باید هوشیار بود.

حبیبی با ارزیابی خود از دولت یازدهم تصریح کرد: اولین و مهم‌ترین تفاوت این است که در دولت یازدهم شعار داده بودند که می‌خواهند از افراد معتدل استفاده کنند و نمی‌خواهند جناحی عمل کنند، اما به آن عمل نکردند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان و اعتدالیون باهم یکی شده‌اند، گفت: از اوایل سال گذشته یکی از تحلیل‌های ما این بود که زلف اصلاح‌طلبان و زلف اعتدالیون به هم گره خورده باشد.

این مسئول یادآور شد: خیلی از دولتمردان فعلی حتی مسئول بعضی از این احزاب هستند؛ پیش‌بینی ما این بود که زلف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون به یکدیگر گره خواهد خورد که قبلاً این را به عنوان تحلیل بیان می‌کردیم، اما الان به عنوان یک خبر اعلام می‌‌کنم که زلف‌های اصلاح‌طلبان و اعتدالیون به یکدیگر گره خورده است.

وی اظهار کرد: به تعبیر عارف که گفته اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی با فهرست واحد به میدان می‌آیند، الان این فهرست در مرحله عملیاتی است و آنها همدیگر را پیدا کرده‌اند و ظرفیت‌هایشان را یکی کرده‌اند و با مجموعه این ظرفیت‌ها به عرصه انتخابات ورود کرده‌اند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: شرایط انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی با انتخابات نهم و دهم ریاست جمهوری متفاوت است و مصادیق فراوانی در این ارتباط داریم؛ حتی این یکی شدن اصلاح‌طلبان و اعتدالیون تا آنجا پیش رفته‌ است که فصل‌الخطاب انتخابات را هم تعیین کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آنها اکنون به اینجا رسیده‌اند که اگر در مورد نامزدی به اختلاف رسیدند حرف فلانی فصل‌الخطاب اختلافات باشد؛ اصلاح‌طلبان در انتخابات هشتم و نهم از حضور مأیوس بودند، اما حالا امیدوارند که مجلس دهم را کاملاً در اختیار بگیرند.

حبیبی در پایان گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری این ضرورت ائتلاف بین اصولگرایان به صورت یک جرقه در ذهن اکثریت اصولگرایان زده شد، این جرقه به نظر من در حال تبدیل شدن به یک شعله مقدس است که آن شعله مقدس ائتلاف بین اصولگرایان است.

در همایش اصولگرایان شهرستان اسفراین که عصر امروز با حضور محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، مهدی استیری به عنوان دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان اسفراین منصوب و معرفی شد.

حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان اسفراین از چند دهه  قبل در این شهرستان فعالیت دارد.

استیری دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان اسفراین رئیس شورای اسلامی شهر اسفراین را برعهده دارد.

اسفراین در جنوب خراسان شمالی قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا