تهران خنک می شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش شدید در ۷ استان و کاهش دما در نوار شمالی کشور و پایتخت طی دو روز آینده خبر داد. احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده برای شمال غرب، سواحل شمالی و شمال شرق کشور …

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش شدید در ۷ استان و کاهش دما در نوار شمالی کشور و پایتخت طی دو روز آینده خبر داد.

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده برای شمال غرب، سواحل شمالی و شمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، بارش باران گاهی رعد و برق و در مناطق مستعد، تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، شدت بارش امشب در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سمنان است.

فردا نیز بارش با شدت بیشتری ادامه می‌یابد، دراین روز شدت بارش در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی خواهد بود که احتمال آب‌گرفتگی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها و همچنین اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی در برخی از این نواحی دور از انتظار نیست.

نوشته های مشابه

وظیفه با بیان اینکه دریای خزر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری مواج خواهد بود، اظهارداشت: طی دو روز آینده در پاره‌ای نقاط هرمزگان، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب بارش پراکنده و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: از روز سه‌شنبه نیز کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور روی می‌دهد که تا اواخر هفته ماندگاری هوای خنک در نوار شمالی کشور تداوم خواهد داشت.

وی افزود: فردا  آسمان تهران صاف، در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات و احتمال بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا