محبوب ترین ابزار ورود به شبکه های اجتماعی

هفته نامه عصر ارتباط: همانطور که گزارش های منتشر شده از سوی فیس بوک و دیگر سایت های مشابه نشان می دهد، بخش اعظم مخاطبان شبکه های اجتماعی را کاربران موبایلی تشکیل می دهند. گوشی های هوشمند حاکمیت شبکه های اجتماعی را در دست گرفته اند و نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان می …

هفته نامه عصر ارتباط: همانطور که گزارش های منتشر شده از سوی فیس بوک و دیگر سایت های مشابه نشان می دهد، بخش اعظم مخاطبان شبکه های اجتماعی را کاربران موبایلی تشکیل می دهند. گوشی های هوشمند حاکمیت شبکه های اجتماعی را در دست گرفته اند و نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان می دهد که ارسال پیام، تماس تلفنی و ارسال ایمیل ۴۵ درصد از فعالیت های موبایلی توسط کاربران را تشکیل می دهد.

مرکز Reality Mine در گزارش جدید خود اعلام کرد که تبلت ها در بیشتر مواقع برای اجرای بازی های ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرند و پس از آن مهمترین کارایی تبلت ها به موسیقی، تماشای تصاویر ویدیویی و برنامه های تلویزیونی مربوط می شود.

مطالعات نشان ۴۱ درصد صاحبان تبلت از این دستگاه ابراز رضایت می کنند و ۱۸ درصد آنها هم حین استفاده از آن خوشحال هستند. کاربران در ۷۸ درصد موارد در خانه خود از تبلت استفاده می کنند و در بیشتر موارد هم با این دستگاه موبایلی وارد شبکه های اجتماعی می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا