ضرب و شتم ماموران منابع طبيعي فومن

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن امروز گفت: یگان حفاظت از منابع طبیعی این شهرستان امروز با دستور قضایی برای آزادسازی ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی به روستای حیدر آلات رفتند که شعبان دلیجانی و ناصر جمالزاده از اعضای این یگان پس از ورود به این عرصه های طبیعی توسط متصرف …

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن امروز گفت: یگان حفاظت از منابع طبیعی این شهرستان امروز با دستور قضایی برای آزادسازی ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی به روستای حیدر آلات رفتند که شعبان دلیجانی و ناصر جمالزاده از اعضای این یگان پس از ورود به این عرصه های طبیعی توسط متصرف مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتند.

اکبر مهتدی حقی افزود: ماموران طبیعی پس از حمله این فرد با همراهی ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی وی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادند.

رییس اداره منابع طبیعی فومن افزود: مجروحان این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند که هم اکنون حال عمومی این ۲ مامور رضایت بخش اعلام شده است.

حقی با بیان اینکه این فرد متصرف در سال ۸۶ دو هزار متر از اراضی ملی را فروخته و در دادگاه قضایی محکوم و سپس آزاد شده بود گفت: وی برای دومین بار این اراضی را تصرف کرده بود که با حکم قضایی آزاد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا