حمله به مدیر شرکت ایتالیایی در بصره

مقامات امنیتی شهر بصره امروز (یک‌شنبه) از حمله افراد مسلح به «کارلو موراندی،» مدیر یک شرکت تدارکات عراقی-ایتالیایی خبر دادند. مهاجمان پس از شلیک دو گلوله به موراندی، متواری شدند. موراندی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. سخنگوی پلیس بصره از حمله به موراندی به عنوان یک «عمل جنایتکارانه» نام …

مقامات امنیتی شهر بصره امروز (یک‌شنبه) از حمله افراد مسلح به «کارلو موراندی،» مدیر یک شرکت تدارکات عراقی-ایتالیایی خبر دادند. مهاجمان پس از شلیک دو گلوله به موراندی، متواری شدند. موراندی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

سخنگوی پلیس بصره از حمله به موراندی به عنوان یک «عمل جنایتکارانه» نام برد اما تأکید کرد  اعلام کرد این حادثه حمله تروریستی نبوده است.

«بصره،» شهر نفت‌خیز عراق، در جنوب این کشور واقع است. با اینکه نواحی جنوبی عراق که حدود ۹۰ درصد نفت تولیدی این کشور را تأمین می‌کنند، از مناطق درگیری با تروریست‌های داعش فاصله بسیاری دارند، مقامات عراق نگران این موضوع هستند که اعتراض‌های مردمی به حضور شرکت‌های خارجی در این مناطق، بر تولید نفت آن‌ها تأثیر منفی بگذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا